عظمت خداوند


تصاویر زیبا از انعکاس طبیعت در آبتصاویر زیبا از انعکاس طبیعت در آب


[ بازدید : 729 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ سه شنبه 28 بهمن 1393 ] [ 21:33 ] [ یحیی صدیقی ]

7ام: چگونگی افزایش شانس در زندگی ...




هر روزتان را با این جمله آغاز کنید: می دانم امروز یک اتفاق عالی می افتد.


* اگر مدام توقع داشته باشید که اتفاقات خوب برایتان رخ دهد، میزان شانس خود را در زندگی افزایش می دهید.

هر روزتان را با این جمله آغاز کنید: می دانم امروز یک اتفاق عالی می افتد.

* از فرصت ها بیشترین استفاده را ببرید، زیرا همان فرصت ها هستند که تبدیل به شانس می شوند.

* و البته اینو هم بخاطر بسپارید که مهم نیست در زندگی شانس خوب بیارید، مهم اینه که از شانس های بد، خوب استفاده کنید.


[ بازدید : 394 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ سه شنبه 28 بهمن 1393 ] [ 18:25 ] [ یحیی صدیقی ]

خالق سرنوشت شما خودتان هستید...



* عمر شما از زمانی شروع می شود که اختیار سرنوشت خویش را در دست می گیرید.

* شما خالق سرنوشت خود هستید و زندگی و سرنوشت شما با اندیشه های خودتان شکل می گیرد.

* شما پاسخگو و مسئول نتایج زندگی خود هستید، خوب یا بد، موفق یا ناموفق، شاد یا اندوهگین، شما اختیاردار زندگی خود هستید. پس سر رشته زندگی خود را به دست بگیرید.

+ نوشته شده در یکشنبه هشتم شهریور 1388 توسط کلیددار کلبه موفقیت | آرشیو نظرات


[ بازدید : 414 ] [ امتیاز : 4 ] [ نظر شما :
]
[ سه شنبه 28 بهمن 1393 ] [ 18:23 ] [ یحیی صدیقی ]

12 نکته کلیدی برای داشتن پوستی جوان و شاداب




با خواندن مطالب این سری از کلیدهای طلایی موفقیت درخواهید یافت که چگونه پوستی سالم ، شفاف و بدون چروک داشته باشیم؟

و همچنین با 11 خوراکی مفید برای پوست آشنا خواهید شد...



رعایت برخی نکات خاص در مورد پوست اهمیت خاصی دارد. تعادل و تنوع در رژیم غذایی ضروری است. در رژیم متعادل، دریافت کافی کلیه مواد مغذی مورد نیاز است تا فرد دچار سوء تغذیه پروتئین و کمبود ویتامین و املاح نشود. اجرای چنین برنامه ‌ای نقش مهمی در زندگی بسیاری از افراد، به خصوص کسانی که علاقه زیادی به مصرف غذای بیرون از منزل را دارند، ایفا می ‌کند.

استفاده از هرم غذایی و برنامه راهنمای روزانه غذا یک شیوه آسان و قابل درک برای اطمینان از داشتن یک رژیم متعادل است. برای آشنایی بیشتر با هرم اینجا و اینجا را کلیک کنید.



میوه و سبزی
میوه، سبزی و مواد غذایی تازه کلید جوانی است و از پیری زودرس پوست جلوگیری می‌کنند زیرا حاوی مقدار زیادی آنتی‌اکسیدان هستند. بسیاری از رنگدانه‌های شیمیایی که در میوه‌ها و سبزی‌ها موجودند، خاصیت آنتی‌اکسیدانی بسیار بالایی دارند. این آنتی‌اکسیدان‌ها از تخریب سلولی جلوگیری می‌کنند؛ بدین صورت که رادیکال‌های آزاد موجود در بدن، خصوصا در پوست را که در تماس با محیط اطراف است، فلج کرده و مانع عملکرد تخریبی آن ها می‌شوند. برای اطمینان از وجود آنتی‌اکسیدان‌ کافی در میوه و سبزی آن ها را باید به صورت خام و تازه مصرف نمود، چون حرارت و نگهداری در یخچال و فریزر میزان آنتی‌اکسیدان آن ها را کاهش می‌دهد؛ البته گوجه فرنگی ، ذرت و هویج استثنا هستند.


مایعات
مایعات نیز اهمیت زیادی در پیشگیری از پیری پوست دارند. پوستی که رطوبت کافی داشته باشد، کمتر چروک می‌شود. پس با مصرف مقدار زیادی آب در طی روز، آب مورد نیاز برای تعریق پوست فراهم می‌شود تا خشک نشود. متخصصان توصیه می‌کنند 6 تا 8 لیوان آب در روز نوشیده شود.

قهوه و نوشابه منابع خوبی برای تامین مایعات نیستند، زیرا حاوی کافئین می‌باشند که یک ماده دیورتیک (ادرار آور) است و موجب دفع آب به صورت ادرار می‌شود.

نکته دیگر اینکه دو تا سه ساعت قبل از خواب نباید آب زیادی نوشید، زیرا ممکن است موجب افزایش ورم صبحگاهی و کشیدگی بیش از اندازه پوست شود.



کنترل کالری دریافتی
کنترل کالری مصرفی نیز اثر چشمگیری در پیشگیری از پیری پوست دارد. اضافه و کم کردن وزن به سرعت پوست را چروک می‌کند، زیرا با افزایش چربی بدن پوست کش آمده و با لاغر شدن، چربی بدن تحلیل می‌رود و پوست جمع شده، چروک می‌خورد.

مایعات نیز اهمیت زیادی در پیشگیری از پیری پوست دارند. پوستی که رطوبت کافی داشته باشد، کمتر چروک می‌شود

البته میزان جمع شدن پوست به سن فرد(هر چه سن بالاتر باشد احتمال چروک شدن بیشتر است)، ژنتیک و دیگر عوامل موثر مثل نوع رژیم غذایی بستگی دارد. پس باید مراقب کالری مصرفی برای پیشگیری از اضافه وزن بود.

کسانی که قصد کاهش وزن دارند، حتما باید زیر نظر متخصص تغذیه رژیم بگیرند، چرا که اضافه و کم کردن مرتب وزن نه تنها برای پوست بلکه برای کل بدن مضر است.



روش پخت غذا

پخت غذا نیز تاثیر جدی بر روند پیری پوست دارد. شیوه کلی پخت غذا استفاده از حرارت است و متخصصان معتقدند افزایش حرارت موجب تغییر محتوای مواد غذایی می‌شود. این بدین معناست که در هر نوبت گرم کردن غذا، فرایندهای تخریبی اکسیداسیون به سرعت بالا می‌رود. به عبارت دیگر حرارت، مواد مغذی و آنتی‌اکسیدان‌های موجود در غذا را کاهش و رادیکال‌های آزاد را افزایش می‌دهد. در نتیجه آنتی‌اکسیدان کمتر و رادیکال آزاد بیشتری دریافت می‌شود که عامل اصلی پیری پوست است.

نخوردن غذای پخته هم اشتباه است و نباید مصرف غذاهای پخته شده برای مصون ماندن از اثرات مخرب آن کلا قطع شود؛ اما باید مدت زمان پخت مواد غذایی را کاهش داد و از سرخ کردن زیاد غذاها و پختن آن ها با مقادیر فراوان روغن و چربی پرهیز نمود. بهترین روش پختن غذا با مواد غذایی کاملا تازه در مدت کم و مصرف سریع است.


11 مواد غذایی که مانع پیری زودرس می‌شوند عبارتند از:
بعضی از میوه‌ها و سبزی‌ها که علاوه بر قندهای طبیعی، حاوی ویتامین ث و بیوفلاوینوئیدها هستند که ضد سرطان می‌باشند. این مواد غذایی در نگهداری و پایداری ساختمان سلولی موثر بوده و مانع شل شدن پوست می ‌شوند.

مرکبات
مرکبات(پرتقال، گریپ‌فروت، انواع لیمو و نارنگی) انواع توت ، گوجه‌فرنگی، فلفل دلمه‌ای ، طالبی ، توت‌فرنگی ، خربزه ، هندوانه ، آلبالو ، گیلاس ، کیوی ، سیب‌زمینی و سبزی‌های برگ سبز، مثل کلم بروکلی ، حاوی ویتامین ث فراوانی هستند. انگور، کشمش، آلبالو، نارنگی، پرتقال، گریپ‌فروت و لیموترش نیز از جمله موادی هستند که حاوی بیوفلاونوئید زیادی می‌باشند.

کلروفیل
کلروفیل نیز یکی از موادی است که مانع پیری زودرس می‌شود. جعفری ، یونجه، اسفناج ، کلم بروکلی، تره، نعناع ، مرزه ، برگ چغندر و ریحان از مهم‌ترین منابع کلروفیل می‌باشند. لازم به ذکر است کلروفیل خام و پخته خواص یکسانی دارد.


سفیده تخم ‌مرغ
سفیده تخم‌مرغ سرشار از پروتئین است که می‌تواند کلاژن تولید کند. این ماده که موجب تقویت سیستم ایمنی بدن می‌شود، غنی از روی و املاح اصلی است و به جوان شدن پوست کمک می‌کند. اگر کمبود روی دارید، هیچ نوع مراقبت پوستی، لوسیون و کرمی در دنیا قادر نخواهد بود وضعیت پوست‌تان را بهبود ببخشد.

انــــار
انار و آب انار پوست را نرم و لطیف می‌کند. یک لیوان آب انار خالص و طبیعی برای پوست‌تان فوق‌العاده است. اگر بتوانید انار را با دانه‌هایش بخورید، بهتر است. این میوه سرشار از ویتامین C و آب آن حاوی اسید الاجیک و پونی کالاجین می‌باشد. اسید الاجیک ترکیبی است که با آسیب‌های ناشی از رادیکال‌های آزاد مقابله می‌کند و پونی کالاجین یک ترکیب فوق‌العاده برای افزایش توانایی بدن جهت حفاظت و نگهداری کلاژن است. پونی کالاجین پوست شما را جوان ‌تر و نرم ‌تر می ‌کند.

هندوانه
تا جایی که می‌توانید از این میوه سالم و شیرین بخورید. هندوانه سرشار از ویتامین C است. در ضمن پتاسیم و لیکوپن بالایی هم دارد. این میوه که غنی از آنتی‌اکسیدان‌هاست، میزان آب و مواد مغذی موجود در سلول‌‌ها را تنظیم و متعادل می‌‌کند. جذب آب یکی از رازهای اصلی درخشندگی، سلامت، جوانی و زیبایی پوست است.


روغن زیتون
سعی کنید هر روز یک قاشق غذاخوری روغن زیتون بخورید. روغن زیتون جزء چربی‌های خوب است که امگا 3 موجود در آن به سلامت قلب کمک می‌کند و همین مساله موجب بهبود گردش خون در رگ‌ها و سرخ شدن پوست و نرمی آن می‌ شود.

زغـــال اخته
بهترین راه برای از بین بردن چین و چروک‌های روی پوست خوردن زغال اخته است. این میوه یک ماده غذایی فوق‌العاده و سرشار از فیبر و آنتی‌اکسیدان‌هاست. اگر بتوانید خود را عادت دهید که هر روز به اندازه نصف فنجان زغال اخته بخورید، از مزایای فوق‌العاده آن بهره‌مند خواهید شد. زغال اخته از پوست شما در برابر آسیب‌های ناشی از رادیکال‌های آزاد محافظت می‌کند؛ بنابراین با قرار گرفتن در معرض نور خورشید و نیز تجربه استرس و نگرانی‌های حاد، کمترین آسیب‌ها را متحمل خواهید شد.

چای سبز
نوشیدن چای سبز، علاوه بر این که لکه‌های ریز قهوه‌ای رنگ روی پوست را از بین می‌برد به دلیل داشتن "کاتچین" با پیری و آسیب‌ های ناشی از اشعه‌های زیانبار نور خورشید مقابله می ‌کند. چای سبز سرشار از آنتی‌ اکسیدان‌ ها است.

همواره این جمله به یادتان باشد که " پوست زیبا از درون شما نشات می‌گیرد


[ بازدید : 363 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ سه شنبه 28 بهمن 1393 ] [ 18:21 ] [ یحیی صدیقی ]

10 درس طلایی از آلبرت انیشتین





پیگیری کنجکاوی شما رازی است برای رسیدن به موفقیت



اگر می خواهید به موفقیت برسید اشتباهاتی که مرتکب می شوید را ۳ برابر کنید.

کنجکاوی را دنبال کنید

“من هیچ استعداد خاصی ندارم. فقط عاشق کنجکاوی هستم“
چگونه کنجکاوی خودتان را تحریک می کنید؟ من کنجکاو هستم. مثلا پیدا کردن علت اینکه چگونه یک شخص موفق است و شخص دیگری شکست می خورد.
به همین دلیل است که من سال ها وقت صرف مطالعه موفقیت کرده ام. شما بیشتر در چه مورد کنجکاو هستید؟
پیگیری کنجکاوی شما رازی است برای رسیدن به موفقیت

پشتکار گرانبها است

“من هوش خوبی ندارم، فقط روی مشکلات زمان زیادی می گذارم”
تمام ارزش تمبر پستی توانایی آن به چسبیدن به چیزی است تا زمانی که آن را برساند. مانند تمبر پستی باشید؛ مسابقه ای که شروع کرده اید را به پایان برسانید.
با پشتکار می توانید به مقصد برسید.

تمرکز بر حال
پدرم به من می گفت نمی توانی در یک زمان بر ۲ اسب سوار شوی. من دوست داشتم بگویم تو می توانی هر چیزی را انجام بدهی اما نه همه چیز.
یاد بگیرید که در حال باشید. تمام حواستان را بدهید به کاری که در حال حاضر انجام می دهید.
انرژی متمرکز، توان افراد است، و این تفاوت پیروزی و شکست است.

تخیل قدرتمند است
“تخیل همه چیز است. می تواند باعث جذاب شدن زندگی شود. تخیلی به مراتب از دانش مهم تر است“
آیا شما از تخیلات روزانه استفاده می کنید؟ تخیل از دانش مهم تر است! تخیل شما پیش نمایش آینده شما است. نشانه واقعی هوش دانش نیست، تخیل است.
آیا شما هر روز ماهیچه های تخیل تان را تمرین می دهید؟ اجازه ندهید چیزهای قدرتمندی مثل تخیل به حالت سکون دربیایند.

اشتباه کردن

“کسی که هیچ وقت اشتباه نمی کند هیچ وقت هم چیز جدید یاد نمی گیرد“
هرگز از اشتباه کردن نترسید. اشتباه شکست نیست. اشتباهات شما را بهتر، زیرک تر و سریع تر می کنند، اگر شما از آنها استفاده مناسب کنید.
قدرتی که منجر به اشتباه می شود را کشف کنید.
من این را قبل گفته ام، و اکنون هم می گویم، اگر می خواهید به موفقیت برسید اشتباهاتی که مرتکب می شوید را ۳ برابر کنید.

زندگی در لحظه
“من هیچ موقع در مورد آینده فکر نمی کنم، خودش بزودی خواهد آمد”
تنها راه درست آینده شما این است که در “همین لحظه” باشید.
شما زمان حال را با دیروز یا فردا نمی توانید عوض کنید، بنابراین این از اهمیت فوق العاده برخوردار است، که شما تمام تلاش خود را به زمان جاری اختصاص دهید.
این تنها زمانی است که اهمیت دارد، این تنها زمانی است که وجود دارد.

خلق ارزش
“سعی نکنید موفق شوید، بلکه سعی کنید با ارزش شوید“
وقت خود را به تلاش برای موفق شدن هدر ندهید، وقت خود را صرف ایجاد ارزش کنید. اگر شما با ارزش باشید، موفقیت را جذب می کنید.
استعدادها و موهبت هایی که دارید را کشف کنید، بیاموزید چگونه آن استعدادها و موهبت های الهی را در راهی استفاده کنید که برای دیگران مفید باشد.
تلاش کنید تا با ارزش شوید و موفقیت شما را تعقیب خواهد کرد.

انتظار نتایج متفاوت نداشته باشید
“دیوانگی: انجام کاری دوباره و دوباره و انتظار نتایج متفاوت داشتن“
شما نمی توانید کاری را هر روز انجام دهید و انتظار نتایج متفاوت داشته باشید، به عبارت دیگر، نمی توانید همیشه کار یکسانی (کارهای روزمره) را انجام دهید، و انتظار داشته باشید متفاوت به نظر برسید.
برای اینکه زندگی تان تغییر کند، باید خودتان را تا سر حد تغییر افکار و اعمالتان متفاوت کنید، که متعاقبا زندگی تان تغییر خواهد کرد.

دانش از تجربه می آید
“اطلاعات به معنای دانش نیست. تنها منبع دانش تجربه است“
دانش از تجربه می آید. شما می توانید درباره انجام یک کار بحث کنید، اما این بحث فقط دانش فلسفی از این کار به شما می دهد. شما باید این کار را تجربه کنید تا از آن آگاهی پیدا کنید.
تکلیف چیست ؟ دنبال کسب تجربه باشید!
وقت خودتون رو صرف یادگرفتن اطلاعات اضافی نکنید. دست بکار شوید و دنبال کسب تجربه باشید.

اول قوانین را یاد بگیرید بعد بهتر بازی کنید
“اگر شما قوانین بازی را یاد بگیرید از هر کس دیگر بهتر بازی خواهید کرد”
دو گام هست که شما باید انجام بدهید:
اولین گام این است که شما باید قوانین بازی که می کنید را یاد بگیرید، این یک امر حیاتی است.
گام دوم این که شما باید بازی را از هر فرد دیگری بهتر انجام بدهید. اگر شما بتوانید این دو گام را انجام دهید موفقیت از آن شما می شود.


[ بازدید : 369 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ سه شنبه 28 بهمن 1393 ] [ 18:19 ] [ یحیی صدیقی ]

8 اصل مهم برای زندگی/ دلتان را تبدیل به اقیانوسی آرام نمایید نه یک مرداب ناچیز.



8 اصل مهم برای زندگی


در معادلات زندگی هیچ گاه از علامت منفی استفاده نکنید.


دلتان را تبدیل به اقیانوسی آرام نمایید نه یک مرداب ناچیز.


1. صبح ها که از خواب بیدار می شوید، دستگاه عیب سنج و ایرادگیر وجودتان را از کار بیندازید. قول می دهیم؛ خورشید درخشان تر، پرنده ها خوش آوازتر، مردم مهربان تر و حتی کسب و کارتان پربرکت تر خواهد شد.

2. در معادلات زندگی هیچ گاه از علامت منفی استفاده نکنید، به خاطر داشته باشید که تفکر منفی از آن چنان قدرتی برخوردار است که می تواند با قرار گرفتن در پشت یک معادله بزرگ زندگی، همه علامت های مثبت آن را تغییر داده و مانند خود منفی بسازد.

3. هیچ گاه در گره زدن طناب پاره شده دوستی تعلل به خرج ندهید، گاهی اوقات غرور بیجا سبب می شود که حتی همسران خوب توجهی به گسستگی ریسمان بین خود ننمایند. مطمئن باشید گره زدن به خاطر کمتر نمودن طول طناب، نزدیکی را بیشتر می کند.

4. آنتن های ذهن تان را تنها به سوی ایستگاه هایی تنظیم کنید که شبانه روز امواج مثبت پخش می کند، کاری کنید که کارکنان ایستگاه های منفی از شدت بیکاری اخراج شوند.

5.دلتان را تبدیل به اقیانوسی آرام نمایید نه یک مرداب ناچیز. فکر نمی کنید حتی تصور اقیانوس هم احساسی از عظمت و پهناوری را در دل ایجاد کند؟ آنها که دلهایشان مرداب است با کوچک ترین حادثه ای به تلاطم می افتد، برعکس کسانی که شدیدترین گرداب ها و جریان های حوادث هم آرامش شان را بر هم نخواهد زد.

6.سعی کنید قلبی مقاوم داشته باشید، قلبی که مقابل گرم و سرد حوادث و ضربه های عاطفی همچون ظروف چینی با اندک ضربه ای خرد نشود.

7. تجربه های تلخ و شیرین زندگی را مانند یك درس فهمیدنی بدانید و نه حفظ کردنی، چرا که مطالب حفظ شده پس از مدت زمانی در ذهن پاک می شوند.

8.همواره مصمم باشید تا با استفاده از جلا دهنده هایی هم چون دعا و نیایش، روح و روانتان را پاکی و طراوت بخشید.


[ بازدید : 351 ] [ امتیاز : 4 ] [ نظر شما :
]
[ سه شنبه 28 بهمن 1393 ] [ 18:18 ] [ یحیی صدیقی ]

کلیدی از کلیدهای طلایی موفقیت...




اگر مشکلات با ماست ، ماست بند آن خودمانیم ...

* انسان موفق کسی است که از آجرهایی که به طرفش پرتاب می شود خانه ای محکم بسازد .

* آرزو های تو کلید حل مشکلات روحی توست. اگر دوست داری در زندگی ات شاد، سلامت و ثمربخش باشی، پس در جهت رسیدن به آنها بیشتر تلاش کن.

* انسان های موفق از طریق پذیرفتن مسئولیت و یافتن راه حل برای مشکلات خود به مسایل زندگی پاسخ می دهند، آنها با احساس تسلط و کفایت با مشکلات زندگی روبه رو می شوند. در واقع هدف آنها ارزیابی موقعیت، کمک و حمایت از دیگران و حل مساله از طریق یک طرح عملی و مفید است.

* آنهایی موفق هستند که مشکلات زندگی را فرصتی برای رشد خود تلقی می کنند و سعی دارند با امید، شکیبایی و شوخ طبعی با مشکلات مواجه شوند.

* اما انسان های ناموفق مشکلات زندگی را انکار کرده و از آن اجتناب می کنند. آنها یا از مشکلات فرار می کنند، یا بدون در نظر گرفتن موقعیت و تلاش برای یافتن راه حل بهتر، به طور عجولانه واکنش نشان می دهند. آنها خشمگین، عصبی و افسرده هستند.


[ بازدید : 408 ] [ امتیاز : 4 ] [ نظر شما :
]
[ سه شنبه 28 بهمن 1393 ] [ 18:17 ] [ یحیی صدیقی ]

چگونه جذاب باشیم و در دلها نفوذ کنیم؟




همه ما علاقه‌منديم يادمان در دلهاي اطرافيان باقي باشد و اين تنها با سلاح خُلق خوش حاصل مي‌شود.

هنگامي كه به خاطرات پررنگمان با آشنايان مراجعه مي‌كنيم افراد مهربان و خوش اخلاق از ماندگارترين شخصيت‌ها در ذهن و رحمان مي‌باشند.

چنين ماندگاري در قلب‌ها آرزوي همه ماست و اين به دست نمي‌آيد مگر.....


مگر آن كه از رموز آن آگاه باشيم‌.
یكي از مهمترين رازهاي رسيدن به آن جذابيت است و قبل از هر چيز بايد بدانيم كه جذابيت چيزي غير از زيبايي است‌. شخص مي‌تواند صورت زيبايي نداشته باشد اما بسيار جذاب باشد و هم چنين مي‌تواند بسيار زيبا باشد اما اصلاً جذابيت نداشته باشد. جذابيت و گيرايي يك ويژگي كاملاً اكتسابي است و به راحتي مي‌توانيم صاحب آن باشيم‌:

۱ - ظاهري آراسته داشته باشيد.
تميز و مرتب باشيد، هماهنگي و پاكيزگي شما، ناخودآگاه شما را جذاب مي‌كند. بعضي از افراد براساس تصوري اشتباه براي جذاب شدن به زحمت زيادي مي‌افتند و خود را به شكل‌هاي عجيب و غريبي درست مي‌كنند. مهمترين مسئله اين است كه مرتب و هماهنگ و در عين حال ساده باشيد. نامرتب بودن حتي حرفهاي قشنگ‌، مثبت و تأثيرگذار شما را ضايع مي‌كند. فرزندي كه هميشه پدر و مادر خود را آراسته و با ظاهري مرتب مي‌بيند، ظاهر آراسته فرد ناآشنا او را نمي‌فريبد. چون ممكن است جذب ظاهر آراسته كسي شوند كه تأثير منفي او از اثرات مثبتش به مراتب بيشتر باشد.

۲ - بيشتر سكوت كنيد:
غالباً افراد به اشتباه براي اين كه جذاب‌تر شوند، بيشتر شلوغ مي‌كنند و به خطا مي‌روند. سكوت‌، يك تأثير ذهني و رواني بسيار قوي مي‌گذارد. در سكوت‌، فرد پيرامون خود خلاء ايجاد مي‌كند و هر خلايي‌، جذب را سبب مي‌شود. آنها كه بيشتر صحبت مي‌كنند و كمتر مي‌شنوند از جذابيت خود مي‌كاهند، حال آن كه سكوت و گوش دادن بيشتر به واقع شما را عاقل‌تر و قابل اطمينان‌تر معرفي مي‌كند و اين زمينه‌اي مساعد براي صميميت بيشتر است‌. سكوتي سرشار از اعتماد به نفس سرچشمه صميميت است‌.

۳ - نرم و ملايم سخن بگوييد:
هنگامي كه نرم و ملايم صحبت مي‌كنيد افراد را جذب خود مي‌كنيد و به راحتي مي‌توانيد بر روي آنها تأثير بگذاريد. آدم‌هاي خشن و داد و بيدادي افراد مناسبي براي اطمينان كردن‌، نيستند.

۴ - فرد محترمي باشيد:
بي‌احترامي به خود، به ديگران و بي‌احترامي و بي ادبي در كلام و رفتار همگي از جذابيت شما مي‌كاهد. شما بايد هم در ظاهر آراسته باشيد و هم در باطن وارسته‌. افراد مؤدب و متين و محترم بي ترديد جذابند و اين جذابيت از درون موج مي‌زند.
محترم و مؤدب و باشخصيت باشيد، خواهيد ديد خود به خود جذاب مي‌شويد.

۵ - زياد شوخي نكنيد اما بسيار تبسم كنيد:
شوخي فراوان از انرژي ذهني و جذابيت شما مي‌كاهد چرا كه شوخي فراوان به تدريج مرزهاي لازم بين افراد را از بين مي‌برد متبسم باشيد كه تبسم به چهره شما جذابيتي عميق و ژرف مي‌بخشد. در تبسم‌، سنگيني و متانت و جذابيت است‌.

۶ - قاطعيت يعني جذابيت‌:
كساني كه شخصيت قاطعي دارند و هدفها و ارزش‌هاي معيني دارند، بي‌استثنأ مي‌توانند افراد جذابي باشند. زيرا شخصيت‌هايي جذاب و تأثيرگذارند كه بسيار مصمم هستند و اعتماد به نفس دارند. به دنبال اهداف مشخصي بودن و به آنها رسيدن اعتماد به نفس زيادي به ارمغان مي‌آورد و جذابيت از وجود چنين شخصي موج مي‌زند.


[ بازدید : 417 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ سه شنبه 28 بهمن 1393 ] [ 18:16 ] [ یحیی صدیقی ]

مسافران زمانی


یکی دیگر از نظریه ها در رابطه با مشاهده اجسام پرنده ناشناس و نقاشی های اسرار آمیز اهرام مصر و دیگر نشانه ها مسافران زمانی میباشد. این نظریه میتواند جواب بیشتر معما ها و پدیده های اسرار آمیز را بدهد و هیچ تناقضی در رابطه با هوشی فراتر از انسان و یا موجودات فضایی و عوامل ناشناخته ندارد و از نظر عقلی نیز قابل قبول تر است . این نظریه که من(نویسنده) بیشتر آن را قبول دارم و کمتر در فضای مجازی و به طور کلی در مباحث علمی از آن یاد میشود بسیار جالب و قابل قبول تر از هر نظریه ای در این رابطه است . در ادامه به نشانه های اثبات این نظریه و رابطه آن با مثلث برمودا و یوفو ها و ... میپردازیم و آن را به طور کامل توضیح میدهم .

نظریه مسافران زمانی به این معناست که یوفوها (اجسام پرنده ناشناس) در حقیقت وسایل پرنده ای از زمان آینده میباشد و مسافران آن وسایل پرنده همان انسانهایی هستند که از آینده به گذشته (زمان حال ما یا گذشته خیلی دور) سفر کرده اند . این افراد از آینده به گذشته یا برعکس سفر میکنند تا رویداد گذشته را نظاره گر باشند .

از نظر علمی سفر به گذشته دارای محدودیت هایی میباشد به عنوان مثال کسی که به گذشته سفر میکند و در آن زمان پدر یا پدربزرگ خود را میکشد چگونه در زمان حال وجود داشته یا کسی که به گذشته سفر میکند چگونه قبل از پدر یا مادر خود وجود دارد همه اینها تناقضات سفر در زمان میباشد که برایش نیز نظریه هایی بیان شده که راه حل هایی را پیش رو میگذارد به طور مثال : دنیاهای موازی (توضیح مختصر نظریه : در این جهان هزاران هزار دنیا وجود دارد که رونوشتی از ما را در بر میگیرد یعنی شمایی که این مطلب را میخوانید شاید فرد دیگری شبیه شما که شما نیست !(یکم پیچیده شد ولی مشکلی نیست دوباره از اول همونو بخونید میفهمید) همین الان مطلب را نیمه رها کرده و به کارهای خود مشغول میشود در حالی که شما آن را ادامه میدهید! (رونوشت شما با خود شما تفاوت روحی دارد!)) حالا این نظریه چه رابطه ای با مسافران زمانی دارد در حقیقت فردی که در گذشته همان کاری را که در بالا ذکر شد انجام میدهد در برگشت به گذشته به دنیای موازی سفر میکند که در صورت برهم زدن نظم فضا -زمان یک دنیا (برای او) نابود شده ولی بینهایت دنیای موازی بدون دستکاری باقی مانده . نظریه های دیگری نیز در همین رابطه وجود دارد مثلا فردی با همان اقدام بعد از مدتی کمکم تجزیه میشود و در بعد فضا و زمان ناپدید میشود .حال یا به همان زمان خود سفر میکند یا به طور کلی نابود میشود.

هنوز سفر در زمان محقق نشده ولی میتوان به گونه ای سفر در زمان را اثبات کرد. نظریه های جالبی ذکر شده که تناقضات را برطرف میکند در آینده نیز نظریه ها و دلایلی ارائه میشود که تناقضات را به طور کامل برطرف می کند.

روزی میگفتند که انسان نمیتواند بیشتر از سرعت اسب حرکت کند چون بدن انسان توان تحمل سرعت بالا را ندارد ولی حالا میبینیم که هواپیماها و فضاپیماها با سرعت ۱۰۰۰ یا ۲۰۰۰ کیلومتر بر ساعت و چندین برابر بیشتر از سرعت صوت حرکت میکند. پس میتوان در زمان سفر کرد.

دلایلی را در رابطه با سفر در زمان در گذشته میگوییم:

مثلث برمودا یکی از اسرارآمیز ترین نقاط زمین است در طی ۳۰-۵۰ سال گذشته صد ها ابرکشتی و هواپیما مفقود شده و حتی اثری از خود به جا نگذاشته است به نظر شما این همه هواپیما و کشتی کجا رفته اند و حتی با تکنولوژی کنونی قادر به پیدا کردنشان نیستند شاید به گذشته!!!!!!!!!!

بله سفر در بعد فضا و زمان برای اثبات این رویداد دلایلی قابل قبول و عجیب دارم . اگر مطالعه ای در رابطه با اهرام مصر داشته باشید در برخی نقوش آن آثاری از لامپ الکتریکی! و حتی هواپیما و هلیکوپتر آپاچی کنونی میابید .


هلیکوپتر آپاچی و هواپیماهای کنونی قابل مشاهده است! حتی زیردریایی!!!

لامپ به وضوح مشاهده میشود!

همه اینها نشانه هایی از سفر در زمان در گذشته است. در ادامه تصویری حیرت انگیز از انسانی در کنار یک دایناسور میبینیم که لباس مخصوصی دارد!

کتیبه ها نوشته هایی قدیمی هستند که گاهی اتفاقات گذشته را در قالب یک شعر یا داستان بازگو میکند. قوم مایا ها از اقوام عجیب گذشته میباشند در قسمتی از این کتیبه اثرات و نحوه انفجار اتمی به طور کاملا دقیق و به وضوح نوشته شده که دانشمندان تا قبل از کشف سلاح اتمی از فهمیدن نوع این سلاح عاجز بودند!!!

برای سفر در زمان چند راه وجود دارد که عبارتند از: ۱. استفاده از سیاه چاله ۲. استفاده از انقباض زمان (توسط جاذبه های بالا و بسیار قوی (مانند پروژه فلادلفیا یا مثلث برمودا)) ۳. سرعت بالا یا بسیار نزدیک به نور و...

به راستی کشتیها یا هواپیماها در مثلث برمودا به کجا رفته اند ؟ به بعد و زمانی دیگر ؟ آیا یوفوها یا همان اجسام پرنده ناشناس وسایل و تکنولوژیهای فوق پیشرفته آینده است که مسافران آن به گذشته سفر میکنند و مسافر زمان هستند؟

همه اینها از عجایب هستی و معماهایی سخت هستند که ذهن هر دانشمند یا فردی عادی را به خود مشغول میکند. و آنان را متعجب میسازد.


[ بازدید : 1018 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ دوشنبه 27 بهمن 1393 ] [ 17:22 ] [ یحیی صدیقی ]

نقاشی های باستان




در نقاشی پایین و در قسمت سمت راست و در بالا شی ناشناخته ای رو مشاهده میکنید و در پایین اون شخصیو که داره با تعجب به اون شی نگا میکنه.

برخی با مقایسه این عکس با عکس های دیگری که هیچ اعتبار علمی ندارند و اصلا ربطی به این موضوع ندارد این شی رو با فرشته و ... مقایسه میکنند. آیا به نظر شما خواننده گرامی این شی بغیر از یک وسیله مخصوص (حال یا پرنده یا ...) به فرشته و یا حتی ستاره ربط دارد!!! خودتان قضاوت کنید در شکل پایین که بزرگنمایی شده به راحتی شی مذکور مشاهده میشود.

به طور مثال برخی با آوردن شکل پایین

میگویند که شی مذکور یک فرشته است در صورتی که اگر یک فرشته هست چرا شکل فرشته نکشیده بودند !!! و عوض فرشته یک گوی به همراه شعاع نور و حتی به رنگ خاکستری کشیده اند . همه این ادعا ها نامعتبر میباشند. چرا باید به جای فرشته با بال که در نقاشی های بالا مشاهده میکنید یک گوی بکشند؟... اصلا چرا باید نقاشی مریم مقدس با نقاشی های دیگر مقایسه شود؟! هر نقاشی با هدف مخصوص به خود کشیده شده و نمیتوان یک نقاشی را با نقاشیهای دیگر مقایسه کرد . به طور مثال شاید هدف نقاش از شکل اول(مریم مقدس) یک شی مرموز پرنده باشد ولی هدف نقاشی های دیگر یک فرشته و یا ستاره و... باشد . من یک بیضی میکشم شاید هدف من یک زیر دریایی باشد و عده ای برای رد آن آن را با نقاشی دیگری که هدفش مثلا برنج است مقایسه کنند پس مقایسه از نظر اثبات کاملا اشتباه است. در تمامی نقاشی های بالا و نظایر آن فرشته به وضوح مشاهده میشود و یا حتی یک نوزاد و بال و پر ولی در نقاشی مریم مقدس حتی ذره ای از خصوصیات ذکر شده وجود ندارد. این نقاشی از بیشتر جنبه ها غیر طبیعیست مثلا شخصی که با تعجب به آن شی نگاه میکند یا شکل وسیله به همراه شعاع نور کم!.

اینهم یک نمونه از نقاشیهایی که برای مقایسه آورده شده آیا به نظر شما شی مذکور با شی در تصاویر جدید اصلا به هم شباهتی دارند . شاید هدف نقاش از رسم نقاشی تولد مسیح (نقاشی جدید) یک هاله نور و خورشید تابان باشد . یک فرد بیسواد و یک فرد کاملا علمی میدانند که شی سیاه رنگ با شعاع نور تفاوت زیادی با هاله نور در تصویر جدید دارد. گویا شما خورشید را با شاتل فضایی مقایسه میکنید که هر دو درخشان هستند و نورانی!!!!!!!!!!!!! ... ولی در طرز فکر گذشتگان!

نقاشی مریم مقدس از همه جنبه ها علمی بررسی شده و کاملا معتبر است و سالها توسط چندیدن دانشمند و استادان نقاشی مقایسه و بررسی شده ولی به نتایج قطعی نرسیده اند. چرا باید افراد با اطلاعات غلط و مهمتر از همه ناقص سعی در نادرست نشان دادن نقاشیها کنند. اگر گفته های بالا درست بود آنگاه همه نقاشیهای انسان های اولیه در رابطه با دایناسور یا نیزه باید با سگ کنونی یا گربه و یا با چوبی مقایسه میشدند که نیزه فقط نتیجه توهمات گذشتگان است!

مقایسه بنا به دلایل بالا با نقاشیهای دیگر و اطلاعات ناقص بشر گویای درستی و یا نادرستی گفته ها نیست.

و با نام خداوند آسمانها و زمین و روزی که جنبندگان آسمانها و زمین را جمع خواهد کرد.

این نقاشی ها نشاندهنده حضور یوفو ها (اجسام پرنده ناشناس) در دوران های گذشته هستند حال یا موجودات فضایی اند (به نظر برخی) یا مسافران زمانی هستند که به گذشته سفر کرده اند تا رویداد هایی را نظاره گر باشند به راستی آیا این اشیای ناشناس میتوانند وسایل پرنده آینده باشند ؟ اگر این چنین باشد و آنان مسافران زمان بوده باشند دیگر قضیه موجودات فضایی و حدس و گمان ها بسته خواهند شد به امید روزی که حقیقت روشن شود .

حال شاید قضاوتهای بالا نادرست یا درست باشد همه اینها مربوط به شماست من دلایل خود را ذکر کردم و امیدوارم که مفید بوده باشد.


[ بازدید : 493 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ دوشنبه 27 بهمن 1393 ] [ 17:20 ] [ یحیی صدیقی ]
ساخت وبلاگ تالار نمای چوبی چوب نما مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]