بدانیم



26تحريک کننده جنسي زنان(خصوصيات مردهاي دوست‌داشتني)

1- مردهايي که به آرامي و با ملايمت عشق ورزي ميکنند ( آقايوني که به سرعت ميروند سراغ شورت خانمشان و عمل دخول را شروع ميکنند و فوري و باعجله ميخواهند کار را تمام کنند به اين نکته دقت کنند که اگر شعله هاي جنسي خانمشان را به آرامي روشن کنند اين شعله ها تا مدت بيشتري روشن خواهند ماند. )

2- مردهايي که در بستر نيز با همسرشان صحبت ميکنند ( آقايوني که نميخواهند احساساتشان را با کلمات عاشقانه در حين رابطه و معاشقه بيان کنند، به اين نکته دقت کنند که بيان احساسات عاشقانه در قبل، هنگام و بعد از نزديکي به زن احساس محبوبيت و امنيت ميدهد، احساسي که همسرتان را به وزيري محبوب در دربار شما تبديل خواهد کرد. )

3- مردهايي که در بوسيدن مهارت دارند ( هر بوسه عاشقانه که بر لبان همسرتان ميزنيد ميتواند به مانند پيامي پرقدرت بر قلب همسرتان فرود مي آيد و اورا شعله ور سازد، اين جمله را هرگز فراموش نکنيد! )

4- مردهايي که با چشمان خود به همسرشان نشان ميدهند اورا دوست دارند و به او عشق مي ورزند ( اين را بدانيد که ارتباط چشمي بين دو نفر نيرومند ترين و موثرترين ارتباطات است[1] که پيامدش فعال شدن چرخه هاي ديگر بدن هر دو طرف است، پس با نگاهي عاشقانه به همسرتان احساس محبوبيت بدهيد و از مزاياي اين ارتباط لذت ببريد. )

5- مردهايي که لباس هاي همسرشان را به آرامي در مي آوردند ( قابل توجه آقايوني که تا شهوتي ميشوند فوري و با عجله شروع ميکنند به کندن لباسهاي خانمشون و حتي گاهي تمايل دارن که معشوقشون لخت کرده روي تخت آماده و منتظر خوابيده باشه ! ، زنان در پروسه جنسي شان نياز به آمادگي دارند و اين کار ميتواند يکي از آمادگيهاي لازم را به آنها بدهد . )

6- مردهايي که در تحريک کردن همسرشان به وسيله لمس کردن مهارت دارند ( زنها در پروسه آمادگي براي نزديکي نياز دارند که با نوازش و لمس آرام، آماده دخول و عمليات جنسي شوند، اين نکته را هم به داشته هايتان اضافه کنيد. )

7- مردهايي که با موهاي همسرشان بازي ميکنند ( فکر نميکنم هيچ زني در دنيا وجود داشته باشد که درهنگام معاشقه از چنگ زدن دستهاي معشوقش در موهاي سرش لذت نبرد ! )

8- مردهايي که از معاشقه جنسي با همسرشان لذت ميبرند ( خيلي ساده است هنگامي که معاشقه بکنيد و احساساتتان را با كلمات و آه و اوف به بيرون تراوش کنيد اين خود مهمترين جذب کننده براي همسرتان است. )

9- مردهايي که عشق خود را در بيرون از اتاق خواب نيز به همسرشان نشان مي دهند و او را به احساس و باور محبوبيت وادار مي کنند ( يک «دوستت دارم» ، يک شاخه گل ، يک اس ام اس عاشقانه و يک تک زنگ نيم روزي که به همسرتان احساس محبوبيت بدهد ، ميتواند در شب هنگام به طوفاني عشقي تبديل شود، باور نميکنيد، فردا صبح امتحان کنيد ! )

10- مرداني که مي دانند چگونه بدن زنانه و موئث همسرشان را ارضاء کنند.

11- مردهايي که ميدانند چگونه همسرشان را به لحاظ جنسي فريبا و دلنشين کنند.

12- مردهايي که پيش از عشق ورزي خود را به لحاظ فيزيکي و جسماني آماده ميکنند. ( کارهايي ماننده خوشبو کردن دهان، ازاله موهاي زائد، عطر زدن و دوش گرفتن و … ميتوانند براي آماده کردن جسمي شما موثر باشند. )

13- مردهايي که به همسرشان احساس زيبا بودن مي دهند. (اينجا يک راز را بهتون ميگم ، هنگامي که يک زن احساس بکند که براي شما زيبا است ، مثله توپ ميترکه ! ازمن گفتن )

14- مردهايي که از ماساژ دادن به همسر خود لذت ميبرند. ( زبان عشق لمس کردن است، دستهاي شما زايده هايي فيزيکي نيستند بلکه فرستده هايي قوي اند که نيروي جنسي شما را منتقل ميکنند، با نوازشي عاشقانه معناي واقعي اين جمله را درک کنيد. )

15- مردهايي که عاشق در آغوش گرفتن همسرشان هستند.

16- مردهايي که دستهاي همسر خود را در دست ميگيرند و آن را نوازش ميکنند.

17- مردهايي که پس از گذشت ساليان همچنان مانند روزهاي اول آشنايي شان با همسر خود رفتار ميکنند. (اجازه ندهيد همسرتان برايتان عادي شود و نگاهتان همان نگاه اول باشد، اين طوفان عشقي تبديل به امواجي پايدار خواهد شد که ضامن پايداري رابطه تان در تمام زندگي باقي مانده خواهد شد. )

18- مردهايي که به همسرشان نشان ميدهند که او تنها زن زندگي آنهاست و به او احساس و باور «خاص بودن» ميدهند.

19- مردهايي که همسرشان را دوست دارند و به او عشق ميورزند.

20- مردهايي که چنين باور دارند عشق همسرشان تحمل تمامي سختي هاي زندگي را براي آنها سهل و آسان و حتي ارزشمند ميکند.

21- مردهايي كه بيش از حد با پستان هاي زن خودشان خشن رفتار مي کنند. ( بهترين فردي که ميتوان در نحوه مالش پستان به شما مشاوره بدهد خانم خودتان است، سعي کنيد از او بپرسيد که چه جوري دوست دارد مالششان بدهيد

22- مردهايي كه از بهداشت شخصي پاييني برخوردارند. ( قابل توجه كسانيكه دهانشان هميشه بوي بد ميدهد، ناخنهايشان بلند و زيرشان پر از چرك است، بدنشان بوي عرق متئفن ميدهد، دستهايشان پينه هاي زبر و خشن دارد، پاها و جورابهاي بد بو و كثيف دارند.

23- مردهايي كه بيش از حد به ظاهر، قيافه و سرو و وضع زن اهميت ميدهند. ( قابل توجه كسانيكه به اندام زنانشان خيلي توجه ميكنند و خود وجود زنانشان را فراموش ميكنند)

24- مردهايي كه زن ها را بر اساس ارگاسم ( رسيدن به اوج لذت جنسي ) او طبقه بندي ميكنند. ( قابل توجه كسانيكه مدام از همسرشان ميپرسند “ارضاء شدي ؟” و بجاي اينكه به عشق ورزي در رابطه رو بياورد، اشتباها به ارگاسم بدني زن توجه ميكنند و ارگاسم جسمي زن را براي خود موفقيت ميدانند و به آن ميبالند !).

25- مردهايي كه عادات شخصي زشت و چندش آور دارند. ( دست كردن در بيني، گرفتن ناخنها روي زمين، آروغ كندن، باد در كردن، عطر تند زدن و ……. از جمله عادات چندش آور براي زنان ميباشند !).

26- مردهايي كه دوست ندارند به همسر خودشان معاشقه … بدهند. ( قابل توجه كسانيكه گفتن كلمه دوستت دارم را براي مردان عار ميدونن و مردي را به سختي و بي احساسي ميدونند)بدون شرح


[ بازدید : 341 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ يکشنبه 26 مرداد 1393 ] [ 20:35 ] [ یحیی صدیقی ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]