فلفل و اين همه خاصيت



فلفل و اين همه خاصيت
اگر به خوراک‌های تند و تیز علاقه دارید همه اعضای خانواده فلفل را به میز غذای‌تان راه دهید.
برترین مجله اینترنتی ایران
مجله زندگی ایده آل: اگر می‌خواهید غذای همیشگی‌تان را از یکنواختی بیرون بیاورید، فلفل‌ها را دست‌کم نگیرید. آنها می‌توانند سالاد‌های شما را رنگارنگ کنند، کنار غذای خوبی باشند یا اینکه لقمه‌های آتشینی را به معده‌تان بفرستند. در کنار این موضوع باید بدانید که هر کدام از این فلفل‌ها خواصی هم برای سلامت دارند. پس این مزایا را بشناسید و بعد فلفل مورد علاقه‌تان را با وسواس بیشتری انتخاب کنید.


خرید فلفل تازه

- زمانی که فلفل‌ها را می‌خرید دقت کنید که تازه، شفاف و پررنگ باشند. فلفل‌های چروکیده یا آنهایی که لکه‌های سیاه دارند انتخاب خوبی نیستند و زود خراب می‌شوند.

- فلفل‌ها را نشسته داخل یک پاکت یا حوله کاغذی بپیچید و در یخچال بگذارید. در این صورت تا یک هفته خوب می‌مانند. یادتان باشد آنها را داخل کیسه‌های پلاستیکی در یخچال قرار ندهید چون به سرعت از بین می‌روند.

- فلفل تازه منبع خوبی از فیبر، ویتامین A و c است.

زیاده‌روی نکنید

متخصصان تغذیه به شما هشدار می‌دهند که بیش از حد اندازه فلفل نخورید. زیاده‌روی در مصرف فلفل ترشحات اسید معده را افزایش می‌دهد بنابراین رعایت این نکته به‌ویژه برای افرادی که از ناراحتی معده رنج می‌برند، بیشتر اهمیت دارد.


[ بازدید : 297 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ جمعه 16 آبان 1393 ] [ 17:28 ] [ یحیی صدیقی ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]