کلیدی از کلیدهای طلایی موفقیت...




اگر مشکلات با ماست ، ماست بند آن خودمانیم ...

* انسان موفق کسی است که از آجرهایی که به طرفش پرتاب می شود خانه ای محکم بسازد .

* آرزو های تو کلید حل مشکلات روحی توست. اگر دوست داری در زندگی ات شاد، سلامت و ثمربخش باشی، پس در جهت رسیدن به آنها بیشتر تلاش کن.

* انسان های موفق از طریق پذیرفتن مسئولیت و یافتن راه حل برای مشکلات خود به مسایل زندگی پاسخ می دهند، آنها با احساس تسلط و کفایت با مشکلات زندگی روبه رو می شوند. در واقع هدف آنها ارزیابی موقعیت، کمک و حمایت از دیگران و حل مساله از طریق یک طرح عملی و مفید است.

* آنهایی موفق هستند که مشکلات زندگی را فرصتی برای رشد خود تلقی می کنند و سعی دارند با امید، شکیبایی و شوخ طبعی با مشکلات مواجه شوند.

* اما انسان های ناموفق مشکلات زندگی را انکار کرده و از آن اجتناب می کنند. آنها یا از مشکلات فرار می کنند، یا بدون در نظر گرفتن موقعیت و تلاش برای یافتن راه حل بهتر، به طور عجولانه واکنش نشان می دهند. آنها خشمگین، عصبی و افسرده هستند.


[ بازدید : 409 ] [ امتیاز : 4 ] [ نظر شما :
]
[ سه شنبه 28 بهمن 1393 ] [ 18:17 ] [ یحیی صدیقی ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]