چگونه با همسر خود عشق بازی کنیم؟


Adult Article

چگونه با همسر خو عشق بازی کنیم-آموزش تحریک زن در رابطه جنسی

چگونه با همسر خو عشق بازی کنیم-

حال خطاب من به مردان است . اگر میخواهید در حین امیزش جنسی ، هم خود لذت ببرید و هم زن را به اوج لذت برسانید ، باید این نکات ساده ولی در عین حال موثر را انجام دهید. که اگر چنین کنید ، هیچ زنی تاب مقاومت ندارد و خود و تن خود را کاملاً در اختیار شما گذاشته و تسلیم شما میشود .


تحریکات و شور جنسی زن به هیچ وجه شبیه به مرد نیست . به همین دلیل غیرمنطقی است اگر مرد انتظار داشته باشید هر زمان که او تحریک شد ، زن هم به او پاسخ مثبت دهد و با او آمیزش کند .

البته زنان هم تا آنجا که می توانند باید در زندگی جنسی خود با همسرشان انرژی لازم را بگذارند ، اما بااینحال باز هم ممکن است زمان هایی وجود داشته باشد که شما آمادگی رابطه جنسی را داشته باشید در حالیکه همسرتان ندارد . این مسئله ای کاملاً نرمال و طبیعی است و باید آن را بپذیرید .

اما آغاز فرآیند زمانی شروع میشود که همسر اندام تناسلی او را به طُرقِ مختلف تحریک بکند و یا اینکه احساس کند پوست بدنش با جریان نسیم هوا در نوازش است و یا لباسهایش یا اندام تناسلی وی در تماس و اصطکاک قرار بگیرند .

چگونه با همسر خو عشق بازی کنیم-آموزش تحریک زن در رابطه جنسی

حال اگر اطمینان داشته باشید که همسرتان واقعاً دوستتان دارد و به شما توجه می کند ، با انجام اینکارها بهتر میتوانید او را ترغیب کرده و میل جنسی او را افزایش بدهید .

اگر زندگی جنسی شما دچار یکنواختی شده است. پس باید حق را به زوجین بدهیم که از این زندگی دلزده شوند.حتی مهیج ترین فرد در رابطه جنسی هم اگر رابطه جنسی برایش تکرار مکررات شده باشد ، از آن دلزده خواهد شد. اگر این مورد را در رابطه جنسی خودتان با همسرتان هم مشاهده می کنید ، پس وقتش رسیده که کمی تنوع وارد این رابطه کنید . برای جلوگیری از یکنواختی جنسی ، باید کمی خلاق باشید .

چند ساعت قبل از آمیزش جنسی با زن ، گفتن و بر زبان آوردن ( يك «دوستت دارم» ، يك شاخه گل ، يك اس ام اس عاشقانه و يك تك زنگ نيم روزي ، ميتواند در شب هنگام به طوفاني از شهوت تبديل شود ، باور نمي كنيد ، فردا صبح امتحان كنيد ! )

چگونه با همسر خو عشق بازی کنیم-آموزش تحریک زن در رابطه جنسی

نوازش :

بازی کردن با موهای زنان آرامش خوبی به آنها می دهد قرار گیری سر آنها روی سینه شما نیز بهترین حالت برای نوازش کردن موهای آنها می باشد. مردان نیز از بازی کردن با دستانشان لذت می برند . این نكته را در نظر داشته باشید ، در معاشقه سعی در تحریک کردن یکدیگر نداشته باشید . فقط به احساس دوست داشتن میان خود و عشقتان فکر کنید . زیاد از حد هم پیشروی نکنید . کلا ما ایرانی ها همه چیز را در اين زمينه خراب می کنيم و در روابط خود حد تعادل را رعايت نمي كنيم .

اکثر مشکلات نيز از همین افراط و تفریط بوجود می آيد . هر رفتاری جا و مکان خاص خود را دارد . اینو تو گوشتون فرو کنید فرق نمی کنه چه مرد و چه زن ، پیش نوازی مهمترین بخش برای لذت بخش تر کردن رابطه جنسی است . و اهمیت زیادی دارد چون به هر دو طرف کمک میکند قبل از شروع رابطه جنسی به خوبی تحریک شوند . یادتان باشد خانم ها حداقل 10 دقیقه عشقبازی لازم دارند تا بخوبی تحریک شوند . به همین علت پیش نوازی راه خیلی خوبی برای آقایان جهت طولانی تر کردن رابطه جنسی شان است. مردها باید به خانم ها اجازه دهند که در پیش نوازی به درجه ارگاسم برسند و بعد رابطه جنسی را شروع کنند تا هر دو نفر با هم ارضاء شوند .

به آرامي و با ملايمت عشق ورزي كنید . آتش شهوت را در زن به آرامی روشن کرده و آرام آرام این آتش را شعله ور کنید . تا این شعله های شهوت به مدت بیشتری زبانه بکشد .

مردها در بستر با زن صحبتهای عاشقانه بکنند. و احساساتشان را با كلمات عاشقانه در حين رابطه جنسی بيان كنند .

چگونه با همسر خو عشق بازی کنیم-آموزش تحریک زن در رابطه جنسی

بوسیدن :

بوسیدن هم روشهای زیادی دارد گاز گرفتن لب البته با فشار کم حس خوبی را منتقل می کند .

بوسه به اندام و صورت زن واقعاً معجزه می کند . و آتش شهوت را در او شعله ور می کند . دهانش را ببوسید ، گردنش را ببوسید، او را برگردانید و زبانتان را روی ستون فقراتش بکشید – این کارها او را دیوانه خواهد کرد

مردها با چشمان خود به همسرشان نشان دهند که او را دوست دارند و به او عشق مي ورزند . حرکات چشم میتواند چرخه شهوت را در زن به اوج برساند.لمس کردن و نوازش در تحريك كردن همسرتان بسیار موثر است.

چگونه با همسر خو عشق بازی کنیم-آموزش تحریک زن در رابطه جنسی

نوازش و عشقبازی

امروزه از نظر علم روانشناسی اثبات شده که بوسیدن لبها تاثیر مثبت زیادی در افراد دارد این به علت رشته های عصبی موجود در پشت لبها می باشد بوسیدن هم روشهای خاص خود را دارد .

مردهايي كه با موهاي همسرشان بازي مي كنند در به اوج رساندن زن بسیار موفق هستند.

خانم ها عاشق مردهای مرتب و تمیز هستند .

بدنتان را تمیز نگه دارید و اگر بدنتان بو می دهد حتماً از پودر یا اسپری استفاده کنید . قبل از رابطه جنسی یک دوش سریع بگیرید و هم بدنتان را خوب تمیز کنید . تمیزی بدن برای خانم اهمیت زیادی دارد و اگر بدنتان اینطور نباشد حتی ممکن است از رابطه جنسی کردن با شما خودداری کنند .

آقایون باید بدانند به جز اندام تناسلی ، بدن خانم ها قسمت های دیگری هم دارد که باید به آن توجه کنند. پس لطفاً به آنها هم توجه خاص داشته باشید . یادتان باشد با بدن او سخت و خشن برخورد نکنید ، نوازش ملایم هم او را تحریک خواهد کرد .

چگونه با همسر خو عشق بازی کنیم-آموزش تحریک زن در رابطه جنسی

رابطه جنسی آخرین مرحله عشق بازی است .

و فقط زمانی باید زمانی انجام دهید که می خواهید لذت را به اوج خود برسانید . انجام زود هنگام رابطه جنسی تناسلی ، تحریک خانم ها را کم می کند . همچنین می تواند برایشان دردناک باشد.

چگونه با همسر خو عشق بازی کنیم-آموزش تحریک زن در رابطه جنسی

برای خیلی از خانم ها وقتی درمورد رابطه جنسی خیالبافی میکنند، می توانند از قدرت ذهنشان (خیالپردازی) برای تحریک شدن خود، هم فیزیکی و هم روحی ، استفاده کنند . این روش همچنین به خانم ها کمک می کند بفهمند که چه چیزهایی در محیطشان باعث تحریک آنها می شود (مثلاً داستان های رمانتیک و شهوانی، آهنگ های عشقی) و از این ابزارها قبل از رابطه جنسی برای تحریک بهتر خود استفاده کنند.

این "شروع گرم" می تواند برای به راحت تر رسیدن به "پایانی شاد " کمک کند) آرام باشید،خیلی از خانم ها برای اینکه بتوانند به لذت جنسی برسند، نیاز به برزخ و وقفه دارند. این به خاطر آن است که فشار احساسی بر واکنش جنسی اثر منفی دارد. پس قبل از یک رابطه جنسی، به موسیقی آرامش بخش گوش کنید، یک حمام داغ بگیرید، یک کتاب بخوانید یا هر کار دیگری که برای ریلکس کردن شما جوابگو است. ریلکس و آرام بودن به رسیدن به ارگاسم کمک شایانی می کند.

كارهايي ماننده خوشبو كردن دهان، ازاله موهاي زائد، عطر زدن و دوش گرفتن و ...

مي توانند براي آماده كردن جسمي و رضایت زن موثر باشند .

دائم حالات و عکس العمل های تن و چهره همسرتان خود را در نظر داشته باشید و از او در مورد احساسش نسبت به موقعیت حاضر سوال کنید.

و در آخر :

به صداهائی که موقع ارضا شدن از خود در می آورد گوش کنید .بدنش را نظاره کنید ، ببینید چگونه خود را با بدن شما وفق میدهد .


[ بازدید : 3255 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ چهارشنبه 5 فروردين 1394 ] [ 15:21 ] [ یحیی صدیقی ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار نمای چوبی چوب نما مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]