قرآن و مذهب و موجودات فضایی و تکنولوژی



پدیده های عجیب و غیر قابل توضیح زیادی در دنیا وجود دارد که افکار بشر را در هم فرو میبرد و باعث تفکر عمیق به هر آنچه که خداوند یکتا آفریده میشود در ادامه مطالب و مبحث به بررسی این پدیده های علمی و فراشناختی میپردازیم . انیشتین بزرگ ترین دانشمند و محقق قرون گفت : و اکنون برتر از همیشه به خداوند ایمان آوردم. و با هر کشف علمی ایمانم به خدا محکمتر شد... قرآن کتاب هندسه و جبر نیست کتابیست که بهترین راه ها را پیش روی انسان میگذارد. پس با بررسی علمی پدیده ها به قدرت خداوند و پیچیدگی بینظیر دنیا پی ببرید . دنیا عجیبتر از آن چیزی است که میبینیم...

دانشمندان تحقیق های زیادی را در رابطه با پدیده های مختلف انجام دادند یکی از این پدیده ها ی علمی که ذهن بشر را به خود مشغول کرده وجود حیات فرازمینی میباشد. آیا موجوداتی دیگر در این فضای بیکران وجود دارند ؟ آیا از نظر مذهبی وجود موجودات فرازمینی میتواند مشکلی داشته باشد و آیا مذهب وجود این پدیده ها را نفی کرده؟ اینها سوالاتی است که ذهن بیشتر افراد را درگیر خود کرده است. بی شک یکی از معتبر ترین منابع برای پاسخ گویی به این سوالات قرآن کریم کتاب مذهبی مسلمانان و سخنان خداوند یکتاست. در قرون وسطا دانشمند و محققی بود که ادعا کرد زمین وسط جهان نیست و از این رو مورد آزار و خشم افراد آن زمان قرار گرفت و مورد تمسخر خاص و عام گشت و حتی حکم اعدام برای او صادر کردند ولی حالا بعد از صدها سال میبینیم گفته او عین حقیقت بود گفته ی کسی که روزگاری او را دیوانه میپنداشتند. اسلام دین مسلمانان و قرآن سخن خداوند اشاره به کسب علم و حتی سبقت گرفتن از آن دارد و مسلمانان را به کسب علم دعوت میکند. در ادامه به بررسی حیات فرازمینی و اشارات قرآن داریم . خداوند در قرآن فرمودند : آسمانها و زمین و جنبندگانی که در میان آنها در حرکتند! آیا منظور از جنبندگان میان آسمان و زمین پرندگانند یا موجوداتی دیگر؟! در جهان میلیاردها کهکشان وجود دارد و در هر کهکشان میلیارد ها ستاره و منظومه آیا این همه ستاره بی حکمت آفریده شده البته که نه حکمتی وجود دارد برای این همه ستاره و سیستم منظومه ای . خداوند در قرآن کریم از موجودات دیگری سخن به میان آورده و آنان را جنبنده خطاب کرده به معنی حرکت کننده بین آسمان ها و زمین . بیشتر مردم فرشته و اجنه و دیگر موجودات را باور دارند و این به صراحت در قرآن و کتب آسمانی بیان شده موجودات فضایی معنی یکسان و هماهنگی دارند ولی کمتر به این معنی توجه شده آیا موجودات فضایی به موجوداتی غیر زمینی اطلاق نمیشود ؟ بله البته که اطلاق میشود. پس موجوداتی غیر از موجودات زمین فضایی محسوب میشوند و میتوان به فرشته ها و اجنه نیز فضایی گفت ولی منظور اصلی وجود موجوداتی به مانند انسان و با تکنولوژی میباشد.

قرآن علاوه بر این که کتابی مذهبی میباشد کتابی علمیست. کتابی است که برترین علوم را بازگو میکند و برای کسب آن باید علمی آنها را بررسی کرد. خداوند در قرآن کریم فرمود: زمانی که برای فرشتگان 50000 سال میگذرد برای شما زمینیان 1 شبانه روز است!(سوره معراج آیه4 ) به صراحت کتاب خدا در 1400 سال پیش از نسبیت انیشتین سخن گفته! بله نسبیت انیشتنی که هم اکنون دانشمندان را به تکاپو انداخته و آنان را به تعجب وا داشته. یکی دیگر از مباحث بحث تکنولوژی است خداوند دارای قدرت بی انتها و دانایی بینظیر است . انسان اشرف مخلوقات است و فرشتگان و دیگر موجودات به مانند ما مخلوق خدا هستند ما برای انجام کارهایی که از قدرت بدنیمان خارج است یا نمیتوانیم آن را انجام دهیم از تکنولوژی استفاده مینماییم .

آیا فرشته گان و دیگر مخلوقات خدا نمیتوانند از تکنولوژی در بعد مادی (این جهان) استفاده کنند!!! به گفته کتاب های علمی دانشگاهی و دبیرستانی در کتاب دینی و در کتاب اندیشه های اسلامی آورده شده : ((حضرت مهدی(عج) برای عمر طولانی و کسب زمانی طولانی برای حیات نمیتواند از تکنولوژی استفاده کند؟ بله البته که میتواند ! وجود دارو هایی مدرن و محیطی که با قدرت خداوند و علم او برای امام مهدی آماده شده و او میتواند با این تکنولوژی ها عمری بیشتر و حیاتی طولانی کسب کند... ولی این به معنای فاصله گرفتن از قدرت الهی نیست بلکه همه اینها در سایه قدرت بی کران خداوند است.)) این گوشه ای از سخنان روحانیون و علمای ما در حیطه کتب درسی بود که اعتبار گفته را بیشتر میکند.

خداوند فرمود : روزی که صدای حق از شرق به غرب زمین در لحظه ای برسد! در نگاه اول غیر ممکن به نظر می آید ولی با تکنولوژی کنونی این گفته اثبات شده تلوزیون – ماهواره – تلفن – اینترنت – رادیو و... گوشه ای از وسایل ارتباطی مدرن امروزی هستند که میتوان در لحظه با گوشه ای از جهان ارتباط برقرار کرد! آری خداوند آینده را میداند و از تکنولوژی هایی سخن گفته که 1400 سال بعد ابداع شده اند!. خداوند در قرآن فرمود : نپندارید بعد از مرگ نابود میشوید بلکه از جهانی به جهان دیگر میروید. طبق فرضیات جدید دانشمندان امکان دارد میلیارد ها جهان وجود داشته باشد ( میتوانید به مطلب جهان های موازی رجوع کنید در وبلاگ بالاتر از علم که با سایت فوق سری در ارتباط است یا گوگل و... ) این نظریه به نام نظریه جهان های موازی نیز شناخته شده خداوندبسیار حکیم است و دانای مطلق. هر چقدر علم و راز های جهان گشوده تر میشود پیچیدگی جهان آشکار تر میشود . قرآن کتابی است که علوم مختلفی را در بر میگیرد قرآن کتابی است که هنوز برای بشر ناشناخته میباشد و با گذشت زمان به جای ساده تر شدن مطالب و گشودن رازهای آن راز های کتاب خدا بیشتر و پیچیدگی آن آشکار تر میشود. خداوند در قرآن فرمود : در قیامت اگر سخن کذب بگویید خداوند مهر بر دهانتان میگذارد و نمیتواند سخن بگویید آنگاه از بدنهایتان صدایی به گوش میرسد آری آنان بیان کننده گان حقیقتند . چند مدتی است دانشمندان به دنبال راهی برای استخراج صدای ذخیره شده از اشیاع هستند که صدای گذشتگان را بازگو میکند! به مانند آن که اشیاع مثل دستگاه ضبط صدا صدای شما را ضبط مینمایند!!! اگر مردم جهان بدانند خداوند ما و کتاب قرآن او علاوه بر مذهبیت محوری افق های جدید علمی را پیش روی بندگان قرار میدهدو سخن از نسبیت انیشتین و... در 1400 سال پیش گفته! اسلام است که همیشه پایدار میباشد و در آن صورت همه عاشق قرآن و اسلام هستند برای افرادی که زبانی متفاوت دارند و فرهنگی متفاوت آنگاه محور علمی قرآن است که کور دل را بینا میکند . قرآن (خداوند)‌: ای مسلمانان و مردم جهان به سوی کسب علم بروید و در کسب آن از هم سبقت بگیرید در زمانی که جهل بر جهان حکم فرما بود و فردی را که میخواست بگوید زمین مرکز جهان نیست آن را اعدام کنند اسلام بود که مردمان را برای کسب علم دعوت میکرد.انیشتین گفت : و اکنون برتر از همیشه به خداوند ایمان آوردم. و با هر کشف علمی ایمانم به خدا محکمتر شد. دنیا عجیب تر از آن چیزیست که میبینیم . خداوند فرمود : در آن روز (قیامت) راز های جهان را برایتان بازگو میکنیم و حقایق آن و آنچه که بر شما گذشت.


[ بازدید : 332 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ يکشنبه 18 مرداد 1394 ] [ 15:16 ] [ یحیی صدیقی ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]