تحلیل شخصیت شما از روی کف پای تان!




همه ما از زنان كولي كه با آن لباس هاي محلي و رنگارنگ كف دست مشتري خود را مي بينند و با مشاهده خطوط آن آينده او را پيشگويي مي كنند، خاطره داريم اما شايد كمتر كسي بداند كه از طريق مطالعه پا و انگشتان آن نيز مي توان حرف هاي زيادي در رابطه با صاحب آن بيان داشت.




همه ما از زنان كولي كه با آن لباس هاي محلي و رنگارنگ كف دست مشتري خود را مي بينند و با مشاهده خطوط آن آينده او را پيشگويي مي كنند، خاطره داريم اما شايد كمتر كسي بداند كه از طريق مطالعه پا و انگشتان آن نيز مي توان حرف هاي زيادي در رابطه با صاحب آن بيان داشت.


به نقل از آرامش ،«جین شیهان»، یکی از متخصصان برجسته در این زمینه است. او می گوید: من نمی توانم آینده شما را از روی پای تان بگویم ولی می توانم گذشته و حال شما را در آن ببینم. هیچ راه فراری برای شما نیست. اگر پای تان را ببینم حرف های زیادی درباره شما برای گفتن خواهم داشت.

البته این حرف ها همگی به نوع راه رفتن و ناخن گرفتن ما مربوط نمی شود. او حتی می تواند بگوید ما تا چه اندازه انسان شاد یا غمگینی هستیم. جین شیهان تنها متخصص پاخوانی یا پابینی در دنیا نیست و افراد زیادی همچون او به این حرفه مشغول هستند. وقتی یک فرد، افسرده است تمام وزن خود را هنگام راه رفتن روی قسمت جلوی پای خود وارد می آورد. به همین خاطر این قسمت از پا تیره تر از بقیه قسمت ها می شود.

راه دیگر شناخت شخصیت افراد از روی پا مقایسه رنگ کف پا با پوست قسمت بالای قوزک پاست. اگر قسمت پایین قوزک پا سفیدتر باشد نشان دهنده خستگی و ضعف در جریان خون است. زرد بودن این قسمت نشان دهنده بیزاری نسبی صاحب آن نسبت به چیزیست که معمولاً در زندگی اش وجود دارد. وجود پینه پا در زیر انگشت کوچک نشان می دهد که فرد مسئولیت سنگینی را برعهده دارد.

در حقیقت وقتی انسان احساسات قوی را تجربه می کند تمام بدن او آن را منعکس خواهد کرد. معمولاً گفته می شود که مثلاً فشار عصبی روی سر یا معده یا گردن تاثیر می گذارد و آن را تحت استرس قرار می دهد ولی آیا می دانستید که وقتی خجالت می کشید قسمت گردن شست پای تان سرخ می شود؟ به همین ترتیب پاهای میخچه دار و پینه دار هم داستان خود را دارند. تا به حال فکر کرده اید که چرا باید یک نفر ترجیح بدهد که همیشه از کفش های تنگ و پاشنه دار استفاده کند؟

مهارت «خواندن پا» تنها در شکل کلی پاها خلاصه نمی شود بلکه جزء مهمی از آن را نوع و شکل انگشتان پا تشکیل می دهد. کارشناسان این کار می توانند با استفاده از الفبای انگشتان به شخصیت صاحب پا، پی ببرند.

انگشت دوم از پای راست نشان می دهد که شما در زندگی چه می خواهید. اگر به آنچه می خواهید رسیده اید، این انگشت از پای شما به زمین می چسبد. ولی اگر این انگشت به زمین نمی چسبد یا بین آن و انگشت سوم فاصله افتاده است نشان می دهد که شما سعی دارید احساسات و امیال درونی و خواسته هایتان را از خود جدا کنید.

انگشت چهارم پا به ارتباطات شما بستگی دارد. وقتی انسان درباره افراد نزدیک به خود صحبت می کند و نسبت به آنها احساس ناراحتی می کند، ناخودآگاه انگشت چهارم پای او ناگهان تکان می خورد و منقبض می شود.

شاید این موضوعات به نظر بعضی ها بی ربط و غیر علمی به نظر برسد ولی واقعیت آن است که امروزه کارشناسانی هستند که به طور علمی و تجربی به آموزش این کار مشغولند. در کل ۲۶ استخوان و ۳۰۰۰ عصب در پاها وجود دارند و مطمئناً اتفاقات زیادی درون کفش ما می افتد که از آن بی خبریم.

انگشتان پا، چه می گویند؟

Ÿ انحنای انگشت دوم پای چپ به سمت انگشت شست

چنین فردی انسانی احساساتی و عاطفی است و به خاطرات نوستالژیک علاقه دارد.

Ÿ بلند بودن انگشت دوم پا

این حالت نشان دهنده وجود استعداد رهبر بودن در فرد است. فرمانروایان مصر باستان و سلسله های قدیمی هاوایی، ‌همگی انگشت دوم بلندی داشتند.

Ÿ زاویه داشتن مفصل آخر انگشت سوم

اگر این انگشت شما به این صورت است، جالب است بدانید که یک توانایی بالفطره در اغفال و فریب دادن دیگران دارید. از طرف دیگر ته دل تان میل دارید که اشتباه گرفته شوید. معمولاً جاسوسان بزرگ دنیا چنین انگشتی دارند.

Ÿ انگشت کوچک، خیلی کوچک

کسی که انگشت کوچک پایش خیلی کوچک است ذات کودکانه ای دارد. چنین فردی معمولاً از شوخی های بازیگوشانه خوشش می آید و خودش هم شوخ طبع و بازیگوش است.

Ÿ انگشت بزرگ یا شست

اگر شست پای شما خیلی بزرگ است شما انسان پر حرفی هستید و احتمالاً همه حرف هایتان نیز مبتنی بر واقعیت نیست. اگر انگشت شست پای شما بلند است نشان می دهد که شما می توانید در تجارت موفق باشید و اگر این انگشت از پای تان کوتاه تر از حد معمول است، یعنی شما فردی غیرقابل اعتماد هستید. اگر انگشت شست تان از دیگر انگشتان پای تان فاصله دارد، یعنی شما نسبت به حد معمول شخصیت خصوصی و محرمانه تری دارید و در کل دوست ندارید موضوعات شخصی خود را به دیگران بگویید.

Ÿ کج بودن زاویه ای انگشت کوچک

چنین انسانی شخصیت غیر معمولی دارد. اگر بتوانید انگشت کوچک پای تان را حرکت دهید نشان دهنده آن است که انسانی بی قرار هستید و باید در نحوه زندگی تان یک تغییر اساسی به وجود آورید.

Ÿ انگشت دوم

اگر انگشت دوم پای شما بلندتر از انگشت شست تان است، شما دید وسیعی دارید ولی ممکن است احتمالاً خودسر و خودرای باشید. میل دارید در راس امور قرار بگیرید و توانایی آن را دارید که اعتماد را به دیگران تزریق کنید. اگر انگشت دوم پای شما از شست کوتاه تر است درآمد معمولی دارید ولی اگر با همین اندازه، انگشت تان چاق هم باشد، یعنی در آینده ثروتمند خواهید شد.

اگر انگشت تان روی هم قرار می گیرند

اگر انگشت شما زیر انگشت دیگری قرار دارد و تحت فشار است به آن معناست که شما خیلی سخت به مردم اعتماد می کنید و زندگی را زیاد راحت نمی گیرید. وقتی انگشتان تان به سمت انگشت شست پا متمایل هستند به این معناست که شما در گذشته گیر کرده اید و به آن پایبند هستید. اگر انگشت تان به سمت انگشت کوچک پا متمایل است، یعنی شما همیشه عجله دارید و هول هستید.

اگر انگشتان شما کج و ناصاف هستند، شما افکار گمراهانه و منحرفی را در سر می پرورانید. اگر انگشت دوم یا سوم پای تان پره دار و پوسته دار است نشان می دهد که شما در کار یا فعالیت های خود، خودخواه هستید.

اگر تمام انگشتان پای شما در یک ارتفاع قرار دارند یعنی اگر یک خط جلوی پای شما بکشیم همگی در یک خط قرار می گیرند، شما یک انسان کمال طلب هستید. چنین افرادی میل دارند کارهای خود را از اول تا آخر کامل انجام دهند و به ترتیب جلو روند. این افراد متنفرند از اینکه کارشان نصفه بماند. کسانی که قسمت سر انگشتان پاهایشان خیلی بزرگ است، انسان های متفکری هستند.

اگر انگشت دوم پای شما در قسمت پایانه باریک است و در قسمت بالا بزرگ می شود شما بسیار احساساتی هستید. از طرفی مربع شکل بودن سرانگشتان نشان از بی ملاحظگی و بی سیاستی صاحب آن دارد.


[ بازدید : 941 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ دوشنبه 9 شهريور 1394 ] [ 15:16 ] [ یحیی صدیقی ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]