✔️13 عادت انسانهای ثروتمند






💰1-افراد ثروتمند در مورد هر چیزی از خود سؤال می پرسند.

یکی از نکات کلیدی در فرآیند تولید ثروت بهره‌مندی از تفکر پرسشگرانه است. انسانهای ثروتمند در مورد هر چیزی سوال می پرسند. چگونه میتوانم به آنجا برسم؟ چگونه میتوانم در این کار موفق شوم؟ چگونه میتوانم روزی ... تومان درآمد داشته باشم؟
یادتان باشد پرسشهای شما نباید با چرا شروع شود. باید با چگونه شروع شود.


💰2- انسان‌های ثروتمند در آینده زندگی می‌کنند.

انسان‌های پولدار نسبت به اطرافیان خود تنها یک چیز را متفاوت انجام می‌دهند و آن هم پیش‌بینی روندهای آینده است. استیو جابز این نکته را در زندگی روزانه‌ی خود به نمایش گذاشت و تأثیر این پیش‌بینی را می‌توان در پلت فرم اغلب محصولات نوع آورانه ی اپل مشاهده کرد. وقتی در مورد تولید ثروت صحبت می‌کنیم، بهترین عادتی که باید هر روز آن را تمرین کنیم، پیش‌بینی فرصت‌ها و نیازهای آینده است.


💰3-انسان‌های ثروتمند ورزش می کنند.

شایع‌ترین دلیل برای ورزش نکردن، نداشتن وقت کافی ست. افراد ثروتمند با اینکه وقت کمتری نسبت به افراد عادی دارند اما بهانه نمی‌آورند و همیشه ورزش را در برنامه‌ی روزانه‌ی خود قرار می‌دهند. چون آنها میدانند که سلامت جسمی و روحی بزرگ‌ترین دارایی آنهاست.

💰4-افراد ثروتمند رژیم غذایی سالمی‌دارند و از غذاهای سالم و مقوی استفاده می‌کنند.

افراد ثروتمند عاشق خود و زندگی هستند. آنها به رژیم غذایی که می خورند اهمیت زیادی می دهند تا وجودی سالم و شاداب و جوان و عمری طولانی داشته باشند.




💰5-انسان‌های ثروتمند با حداقل امکانات زندگی می‌کنند


وارن بافت می گوید: اگر چیزهایی را بخرید که به آن‌ها نیاز ندارید، به زودی چیزهایی را خواهید فروخت که به آن‌ها نیاز دارید. منظور از اینکه انسان‌های ثروتمند با حداقل امکانات زندگی می‌کنند این نیست که این افراد در یک خانه‌ی کوچک بدون برق زندگی می‌کنند. منظور این است که این افراد تمایلی به افراط‌گرایی در زندگی، ولخرجی و خرید لوازم لوکس بدرد نخور ندارند.


💰6-افراد ثروتمند هر روز کتاب‌هایی در زمینه‌ی رشد و توسعه‌ی فردی مطالعه می‌کنند.


از طریق مطالعه‌ی کتب مختلف می‌توانیم چیزهای زیادی در مورد راههای موفقیت، قدرت انسان و سبک‌های زندگی بیاموزیم. اکثر ثروتمندان و انسانهای موفق جهان بطور متوسط روزی نیم ساعت مطالعه می کنند. انسان‌های فقیر می‌گویند که از مطالعه‌ی کتب مختلف لذت نمی‌برند و یا اینکه وقتی برای این کار ندارند. آنها به سادگی منبعی غنی از دانش و اطلاعات بکر را از دست می‌دهند.


💰7-انسان‌های ثروتمند هر روز چیز جدیدی می آموزند.

افراد ثروتمند به صورت آگاهانه و از روی عمد هر روز به دنبال یاد گرفتن چیزی جدید و افزودن بر دانش و مهارت‌های خود هستند. با یادگیری اینکه چطور مردم این کره‌ی خاکی عمل می‌کنند، به چه چیزهایی نیاز دارند و چه فرصتهایی برای پول دار شدن وجود دارد، می توانید خیلی زودتر به جایی که می خواهید برسید.


💰8-افراد ثروتمند قدردانی خود را نشان می‌دهند.


قدردانی و شکرگزاری تنها ابزاری قوی برای ثروتمندان نیست، بلکه عادتی مفید و بزرگ است که هر کس باید در زندگی خود و به صورت روزانه آن را تمرین کند. ابراز قدردانی و شکرگزاری بابت نعمتها راهی مناسب برای حفظ و تقویت مثبت اندیشی است. علاوه بر شکرگزاری، افراد ثروتمند عادت دارند که از دیگران بخاطر کارهایشان تشکر کنند.




💰9-انسان‌های ثروتمند از تلویزیون و رسانه‌های اجتماعی دوری می‌کنند.

75 درصد ثروتمندان جهان روزانه کمتر از یک ساعت از وقت خود را صرف تماشای برنامه‌های تلویزیونی می‌کنند. برنامه‌های تلویزیونی، مسابقات ورزشی، سریالها ، چت کردن در شبکه های اجتماعی همگی ابزارهایی مدرن و امروزی هستند که ذهن ما را از واقعیات زندگی منحرف می سازند. این زمان های ارزشمند زندگیتان را می توانید صرف پیدا کردن راهی برای تولید ثروت و موفقیت کنید.


💰10-افراد ثروتمند صبح زود از خواب بیدار می‌شوند


زود بیدار شدن به این معنی نیست که سریع صبحانه بخوریم و با عجله برای رفتن به محل کار از خانه خارج شویم. بلکه قبل از شروع کارهای روزانه‌ی خود وقت کافی برای تفکر، برنامه‌ریزی و سازمان‌دهی کارهای روزانه و آرزوها و اهداف آینده داشته باشیم.


💰11-افراد ثروتمند هر روز با افراد جدیدی آشنا می شوند.

مطالعات اخیر نشان داده است که اکثر مردم از صحبت در مقابل جمع می‌ترسند. با این حال ، ثروتمندان از طریق ملاقات و یا مکالمات ساده با افراد جدید بر این ترس غلبه می‌کنند. تمرین این عادت به صورت روزانه موجب اعتماد به نفس لازم برای سخنرانی در مقابل گروه‌های بزرگ‌تر می‌شود.


💰12-انسان‌های ثروتمند برنامه ریزی می کنند.

بیش از ۸۰ درصد افراد ثروتمند علاوه بر اینکه اهداف بلند مدت خود را می نویسند. یک لیست روزانه برای انجام کارهای خود نیز دارند. و نه تنها ثروتمندان لیست وظایف و مسئولیت‌های روزانه‌ی خود را با دقت می‌نویسند، بلکه با دقت تمام آن را دنبال می‌کنند.


💰13-افراد ثروتمند کارهای خود را ساده‌سازی می‌کنند

انسان‌های ثروتمند بجای تصمیم‌های کوچک و کم اهمیت روزانه مانند اینکه چه بپوشم و برای ناهار چه بخورم، کارهایشان را ساده‌سازی میکنند تا قادر باشند به کارهای مهمترشان برسند و روی آنها تمرکز کنند.

[ بازدید : 167 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ پنجشنبه 7 بهمن 1395 ] [ 21:40 ] [ یحیی صدیقی ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]