قانون جذب و احساسات


قانون جذب و احساسات

⛱هنگامی که احساس نشاط و شادابی می کنید شما در حال انعکاس شادمانی به کاینات هستید و در نتیجه شما تجربیات لذت بخش، موقعیت های نشاط آور و مردم بشاش و شاداب را در هر کجا که بروید خواهید یافت.

⛱تمام تجربیاتتان از کوچک ترینشان گرفته مثل پخش آهنگ مورد علاقه تان از رادیو تا بزرگترین شان مثل دریافت اضافه حقوق، همگی این شرایط که در حال تجربه کردنشان هستید طبق قانون جذب است که در پاسخ به احساسات مثبت و مسرت بخشتان است که به خودتان باز می گردد.

⛱وقتی که احساس عصبانیت می کنید در حال انعکاس خشم هستید و همان را عینا به صورت تجربیات، شرایط و افراد آزاردهنده دریافت خواهید کرد.

⛱از کوچکترین آزار و اذیت پشه گرفته تا بزرگترین اذیتی که از خراب شدن ماشینتان می کشید همگی این تجارب، پاسخ قانون جذب به خشم و عصبانیتتان می باشند.


[ بازدید : 195 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ دوشنبه 26 تير 1396 ] [ 15:23 ] [ یحیی صدیقی ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]