تشعشعات اعداد و تأثیرات آنها بر روی انسان



تاریخ تولد نامی كه به یك شخص در زمان تولد داده می شود كه توسط یك عدد مشخص می شود . اینها دو عدد مهم می باشند كه بیشترین تأثیر و غلبه را بر روی زندگی و سرنوشت یك فرد دارند.

این دو عدد دو سیاره را نمایان می سازند.تاریخ تولد یك شخص، عدد غالبی است كه بر روی وی حكمرانی دارد .

این عدد خوش یمن وی محسوب می شود. فرض كنید كه تاریخ تولد به صورت 15/6/1948 است. ما باید كه این تاریخ تولد را به یك عدد تك رقمی كاهش دهیم، 1+5=6. این فرد در قلمروی سلطنت عدد 6 می باشد


🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟

. تمامی تاریخهای یك ماه كه رقم نهایی آنها با استفاده از این روش به 6 ختم شود، مثلا 15 و 24، تاریخهای خوش یمن برای این شخص می باشند كه او در كارهایی بزرگ به مانند انتخاب شغل و تقاضا برای تحصیلات بالا و یا چیزی مهم در زندگی خوش یمنی آنها را در زندگی خواهد داشت و او باید یكی از این تاریخها را برای مقصود خود انتخاب كند.

اگر او بخواهد یك نامه مهم بنویسد، او می بایست این تاریخ را در روی نامه بنویسد.به طور مشابه سالهایی از زندگی كه مجموع نهایی ارقام بعد از كاهش دادن به یك رقم به عدد 6 برسد، سالهای مهم برای این شخص می باشند و معمولا حوادث مهم و یا خوش یمن در چنین سالهایی برای چنین فردی رخ می دهند.



تمامی این سالهای مربوط به زندگیش، او ممكن است كه تحصیلات خود را تكمیل كند و یا اولین شغل خود را بدست بیاورد و یا اینكه پیشرفت و ترقی كند و یا اینكه ازدواج كند، یك خانه جدید بسازد، صاحب بچه بشود، صاحب مال و دارایی شود و مواردی از این دست .

به طور مشابه اعداد بحرانی نیز نقش مهمی در زندگی این فرد بازی می كنند. مجموع تمامی اعداد در یك تاریخ تولد باید به عنوان عدد بحرانی در نظر گرفته شود. این عدد سرنوشت نیز نامیده می شود. فرض كنید كه تاریخ تولد به صورت 15-3-1948 باشد. ما باید كه تمامی ارقام را با هم جمع كنیم:1+5+3+1+9+4+8 و حاصل برابر 31 می شود. با عمل جمع 3+1 ما به عدد 4 می رسیم.



این عدد عدد بحرانی فرد محسوب می شود. این عدد بحرانی در زندگی یك شخص چه بخواهد و چه نخواهد تكرار می شود. این حوادث می توانند هم خوب باشند و هم بد و شخص هیچ كنترلی بر روی اینها و این عدد ندارد.

فرض كنید كه یك شكست در كسب و كار، یا برنده شدن یك جایزه در زندگی صورت بگیرد. این تاریخ كه هر كدام از این حوادث ممكن است در آن اتفاق بیفتد تحت حكمرانی عدد 4 در این مورد می باشد. مجموع ارقام این تاریخ به 4 می رسد و یا عدد ماهی كه اتفاق می افتد 4 خواهد بود.بنابراین، عدد تولد و عدد بحرانی یك نقش مهم را در زندگی شخص بازی می كند


[ بازدید : 180 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ سه شنبه 27 تير 1396 ] [ 15:52 ] [ یحیی صدیقی ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]