۱۴ شیوه که انرژی منفی دیگران را جذب نکنیم


همه‌ی ما روزانه در معرض انرژی منفی دیگران قرار داریم. آیا راهی وجود دارد که بتوانیم انرژی منفی ذیگران را جذب نکنیم.

هم‌دردی چیزی است که تمام انسان‌ها دارند. ما برای این کار انعطاف‌پذیری داریم. وقتی می‌بینید کسی آسیب می‌بیند و آسیب او را تقریبا با جان و تن احساس می‌کنید، یعنی با او همدردی کرده‌اید. هم‌دردی همان نیروی اجتماعی است که به کار می‌افتد.



اما اگر تا به حال در مصاحبت با یک فرد سمی بوده‌ باشید، می‌دانید چگونه این هم‌دردی می‌تواند باعث شود منفی‌نگری آنها در شما رخنه کند. پس چطور مطمئن شویم آدم‌های منفی انرژی‌ شان را برای خودشان نگه می‌دارند؟

۱. بی‌خیالِ توقعات شوید.

قرار نیست شما بتوانید همه را راضی کنید، پس به دنبال خوشحال کردن آدم‌های سمی نباشید. منفی‌نگری آنها از ناشادمانی‌ نشات می‌گیرد، و شادمانی فقط می‌تواند از درونِ خودِ آنها به وجود بیاید. اگر سعی کنید آنها را خوشحال کنید، تمام چیزی که اتفاق می‌افتد آن است که انرژی‌تان تا سطح انرژی آنها افت خواهد کرد.

۲. منفی بودن را به زندگی‌تان دعوت نکنید.

محیط اطراف‌تان می‌بایست معبدتان باشد، و شما قرار نیست بخواهید اجازه بدهید آدم‌های منفی به آن معبد وارد شوند. البته، بگذارید همان اطراف توقف کنند، ولی هرگز از آنها دعوت نکنید که داخل شوند و در آن‌جا بمانند. آنها به شما یا خانه‌ی شما احترام نخواهند گذاشت.

۳. به آنها اهمیت ندهید.

فقط منفی نگری را نادیده بگیرید. اگر به این انرژی‌آشام‌ها اهمیت ندهید، چیزی از شما بیرون نخواهند کشید. و نهایتا آنها و انرژی سمی‌شان آن‌جا را ترک خواهند کرد.

۴. فقط مسئول خودتان باشید.

شاید جهان آدم‌هایی را می‌فرستد تا ما را بیازماید و ببیند ما از چه چیزی ساخته شده‌ایم. وقتی کنار آدم‌هایی هستید که دروغ می‌گویند و شما را می‌آزمایند، احتمال دارد واکنش‌تان تعیین کند که آیا آن آزمون را با موفقیت می‌گذرانید یا نه. شما فقط مسئول خودتان هستید.

۵. یک تصمیم جدی برای از بین بردن این انرژی‌های منفی بگیرید.

هر دو دست را روی قلب‌تان بگذارید و با صدای بلند نیت خود را بر زبان بیاورید. شما می‌توانید آن را بر روی یک تکه کاغذ بنویسید و علاوه بر به زبان آوردن‌اش، آن را بسوزانید. قصد و نیت‌تان را چند بار تکرار کنید. ما از چاکرای گلوی‌مان قدرت زیادی را کسب می‌کنیم و از دست می‌دهیم. برای پاکسازی کردن و محافظت، از صدای‌تان استفاده کنید.

۶. انرژی منفی را با خمیازه کشیدن از بین ببرید.

گفته می‌شود خمیازه کشیدن یک ابزار عالی برای پاکسازی انرژی‌های بد است. ممکن است احساس کنید که تمایلی به کشیدن خمیازه ندارید، اما اگر شروع به خمیازه کشیدن کنید و طوری رفتار کنید که انگار خیلی خسته هستید و نیاز به چرت زدن دارید، ممکن است در کمال شگفتی‌تان خمیازه ادامه پیدا کند. شما می‌توانید این کار را درست بعد از آن‌که نیت‌تان را به لحاظ ذهنی مشخص کردید و مقاومت شدیدی را در برابر استفاده از صدای‌تان برای تماس با قدرت و کمک‌های الهی احساس کردید، انجام دهید.

۷. درام یا موسیقی درام برای پس‌زمینه پخش کنید.

اگر در خانه درام ندارید، نگران نباشید یوتیوب دارای ویدیوهای زیادی از موسیقی درام شامانی، آفریقایی یا بومی آمریکایی است. در حالی که برخی از تکنیک‌های ذکر شده در اینجا را انجام می‌دهید، آهنگی را که دوست دارید پیدا کنید و آن را به عنوان پس‌زمینه‌ی کارتان پخش کنید. اگر این آهنگ‌ها برای‌تان جذابیتی نداشت، سراغ یک میز چوبی بروید و با دستان‌تان آهنگ روی میز بزنید.

۸. از گیاهان خوشبو استفاده کنید

مریم‌گلی سفید، شناخته‌شده‌ترین گیاه مورد استفاده برای این روش پاکسازی است، اما یک دسته رزماری خشک‌شده، سدر یا درمنه همگی تاثیر فوق‌العاده‌ای دارند. دسته‌ی گیاهان دارویی را روشن کنید و زمانی که خوب شعله‌ گرفت، آن را فوت کنید تا خاموش شود و اجازه بدهید دود آن در فضا پخش شود. دود را در تمام هفت چاکرای خود و تمام میدان انرژی بیرونی خود بچرخانید. کف پای‌تان را فراموش نکنید. در حین این‌که به هر چاکرا می‌پردازید، بازوی خود را از آن ناحیه دور کنید (انگار که با یک دست دستمالی را از گردن خود بیرون می‌کشید).

هنگامی‌که دود را در تمام قسمت‌های بدن‌تان چرخاندید، همراه با قدرت اراده‌ی خود، کل اتاق (یا کل خانه) را با دسته گیاه دارویی که در دست دارید راه بروید و اطمینان حاصل کنید که به تمام گوشه‌ها و زیر مبلمان دود را می‌رسانید و البته حواس‌تان باشد هنگام راه رفتن چوب‌های داغ را روی زمین به اشتباه نیندازید. یک پنجره (یا چند پنجره) را باز کنید تا بو و انرژی‌های پایین خارج شوند و فضا را ترک کنند و در عین حال به صورت ذهنی یا با صدای بلند به آن‌ها دستور بدهید که خارج شوند!

اگر درگیر مشکلات مربوط به پول هستید (به ویژه اگر آن روز یا اخیرا این مشکلات پدیدار شده‌اند)، کیف یا کیف پول خود را نیز با دود پاکسازی کنید. اگر کامپیوترتان روشن است یا پیام‌های ایمیل تان را باز می‌کنید، کامپیوتر را نیز پاکسازی کنید. وسایل الکترونیکی سریع تاثیر می‌پذیرند و این نشان می‌دهد که شما انرژی منفی دریافت کرده‌اید.

۹. یک دعا / مانترای پاکسازی و محافظت بگویید

به عنوان مثال:

من، (نام کامل خود را وارد کنید)، به هیچ موجود زنده و غیر فیزیکی اجازه‌ نمی‌دهم که برای اهداف غیر عشقی به بدن، ذهن، روح، روان و عرصه‌ی انرژی‌ام وارد شوند. من تمام قراردادها، وعده‌ها و توافق‌هایی را که ممکن است در تمام زمان‌ها، فضاها و ابعاد به صورت آگاهانه یا ناخودآگاه ایجاد کرده‌ باشم و به هر نحوی روحیه‌ی شاد مرا لکه‌دار می‌کنند، نقض می‌کنم. من این موافقتنامه‌ها را از این لحظه تا زمان گذشته، از طریق هر تجربه‌ای در گذشته‌ام، و از این لحظه تا پایان تمام زمان‌ها، منقضی می‌کنم.

من فرمان می‌دهم که این انرژی‌ها و آدم‌ها همین حالا فضای مرا ترک کنند! آن‌ها قدرتی بر من ندارند. من حفاظت الهی را در برابر این انرژی‌ها می‌خواهم،‌ می‌خواهم که به هیچ وجه و به هیچ دلیلی به عرصه‌ی انرژی من وارد نشوند. حالا با این نیت قلبی و اراده‌ی آزادم، سپری از نور حول خودم ایجاد می‌کنم. از شما متشکرم که این کار قبلا انجام شده‌است.

چنان‌چه در مورد بعضی از تکنیک های دیگر ذکر شد، ممکن است مجبور شوید چندین بار تکرار کنید و آن را با صدای بلند بگوئید. شما می‌توانید دست راست خود را به آرامی روی گلوی‌تان قرار بدهید تا ارتعاش صدای‌تان را در حین گفتن دعا یا مانترا احساس کنید. به راحتی می‌توانید این دعا را به فهرست موارد دلخواه‌تان اضافه کنید. هیچ چیز همیشگی و غیر قابل تغییر نیست!

۱۰. از یک جغجغه استفاده کنید تا انرژی را به هزاران هزار قطعه‌ی کوچک تبدیل کنید

اگر جغحغه ندارید، چند سکه را را در یک بطری پلاستیکی خالی قرار دهید و آن را به طریقی که به نظر شما مناسب است، تکان دهید. این کار موثرتر است اگر در حین انجام این کار در حال حرکت در فضای خود باشید.

۱۱. انرژی‌های منفی را با خنده از بین ببرید

خنده نه تنها بهترین دارو برای هر بیماری و دردی است، بلکه یک ابزار بسیار موثر برای پاک کردن انرژی‌های پایین و منفی است. شادی بالاترین ارتعاش را دارد، به طوری که به زیبایی می‌تواند ارتعاشات پایین را از بین ببرد. شما تحت تاثیر این انرژی‌های منفی، احتمالا حس خنده نخواهید داشت. بنابراین، می‌توانید چند ویدئوی خنده‌دار را در یوتیوب تماشا کنید. من یک مجموعه از فیلم‌های کمدی مورد علاقه‌ام را دارم که باعث می‌شوند با صدای بلند بخندم. بدون شک شما نیز به برخی از فیلم‌ها علاقه دارید.

۱۲. شمع روشن کنید

برای این هدف که شعله‌اش انرژی‌های پایین را جذب و در خود ذوب کند، یک شمع احتمالا باید کافی باشد (اگر سبب می‌شود که احساس بهتری داشته باشید می‌توانید بیش از یک شمع را روشن کنید). من از شمع‌های اضطراری سفید استفاده می‌کنم که همیشه تعدادی از آن‌ها را برای این منظور در خانه دارم و گاهی اوقات اجازه می‌دهم که کاملا بسوزد و تمام شود. سپس آن را در سطل زباله می‌اندازم. شما همچنین می‌توانید آن را در جایی در حیاط خود بسوزانید. قبل از خرید شمع، لطفا در مورد محل تولید شمع احتیاط کنید.

۱۳. یک جذب‌کننده برای انرژی‌های پایین ایجاد کنید

یک لیوان آب را بریزید و نیت کنید که انرژی‌های پایین و انرژی منفی جذب این آب خواهند شد. لیوان را پر از آب نگه دارید تا زمانی که انرژی شما پاکسازی و آزاد شود. سپس آب را در توالت بریزید و سیفون را بکشید، یا آن را در باغچه بریزید تا انرژی پایین توسط مام زمین دوباره به عشق تبدیل شود.

۱۴. مانند یک کودک بالا و پایین بپرید

همان‌طور که در بالا ذکر شد شادی بالاترین ارتعاش را دارد. برای مقابله با افکار منفی یا عصبانی‌کننده (یا حالت اضطراب منفی که به طور ناگهانی وارد آن می‌شوید)، یک دقیقه یا بیش‌تر مانند یک کودک بالا و پایین بپرید. این کار تاثیری فوق‌العاده دارد به خصوص زمانی که در یک روز معمولی عبوث و بدعنق یا با یک رویای بد از خواب بیدار می‌شوید.


[ بازدید : 345 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ سه شنبه 5 تير 1397 ] [ 14:32 ] [ یحیی صدیقی ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]