درمان زود انزالی با ورزش؛ ۴ حرکت ورزشی موثر


زودانزالی یکی از متداول‌ترین مشکلات دستگاه تناسلی مردان حین برقراری رابطه جنسی است. یکی از بهترین روش‌ها برای درمان زود انزالی انجام ورزش در قالب حرکات ورزشی یوگا و کیگل است. در ادامه شما را با درمان زود انزالی با ورزش به روش های مختلف آشنا خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

طبق تحقیقات انجمن اورولوژی آمریکا (َAUA)، به طور تقریبی از هر پنج مرد جوان‌تر از ۶۰ سال در آمریکا، ۱ نفر دارای مشکل زود انزالی است. این اعداد برای سایر کشور‌ها نیز می‌تواند قابل تعمیم باشد و به احتمال زیاد در کشور ما، ایران بیشتر است. روش‌های متعددی برای رسیدن به این هدف وجود دارد، اما درمان زود انزالی با ورزش، راحت‌ترین، سالم‌ترین و کم هزینه‌ترین راه است. با تقویت عضلات خاص بدن براحتی می‌توانید این مشکل جنسی را رفع کنید.


[ بازدید : 553 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

[ جمعه 16 فروردين 1398 ] [ 14:41 ] [ یحیی صدیقی ]

حرکات ورزشی برای “درمان زود انزالی” + تصاویر


حرکات ورزشی برای زود انزالی ، درمان طبیعی زود انزالی
حرکات ورزشی برای “درمان زود انزالی” یکی از راههای طبیعی برای درمان مشکل زودانزالی است . برخی از ورزش ها و حرکات ورزشی با تقویت بخش هایی از بدن در رفع مشکل زودانزالی موثرند.



[ بازدید : 479 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

[ جمعه 16 فروردين 1398 ] [ 14:30 ] [ یحیی صدیقی ]

ورزش‌های مناسب برای درمان آرتروز زانو + تصویر


آرتروز زانو رایج‌ترین نوع آرتروز به شمار می‌رود. در کنار روش‌های زیادی که برای درمان این عارضه وجود دارد، انجام تمرینات ورزشی یکی از موثر‌ترین آن‌هاست.

تمرین‌های مناسب برای کمک به آرتروز زانو+ تصویر


[ بازدید : 495 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

[ جمعه 16 فروردين 1398 ] [ 14:11 ] [ یحیی صدیقی ]

حرکت عالی برای کوچک کردن شکم



مطئننا یک شکم زیبا می تواند اضطراب شما را در رابطه با پوشیدن لباس های تان کاهش دهد. اما نکته مهم تر جلوگیری از آسیب دیدن شما است . تحقیقات نشان داده است که شکم- ماهیچه ای در قسمت بالاتنه را می گیرد – به کمر استحکام می بخشد و بلند کردن اشیا را بسیار آسان می کند چه آنها کیسه سبزیجات باشند و چه فرزند شما. برای کوچک کردن شکم تان می‌توانید این تمرینات که توسط ملیسا میلر (Melissa Miller صاحب امتیاز باشگاه m2 در چارلوستویل ویرجیانا) طراحی شده اند را دو یا سه بار در هفته انجام دهید.



[ بازدید : 423 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

[ جمعه 16 فروردين 1398 ] [ 8:51 ] [ یحیی صدیقی ]
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]