فنگ شویی


فنگ‌ شویی چیست؟

با اصول اولیه فنگ شویی آشنایی دارید؟ آیا می دانید فنگ شویی چیست و چگونه می توانید قوانین آن را پیاده سازی کنید. فنگ شویی یک هنر و علم باستانی است که ۳۰۰۰ سال پیش در چین به رسمیت شناخته شده است. در ترجمه لفظی، فنگ به معنای “باد” و شویی به معنای “آب” است. در فرهنگ چینی باد و آب با سلامت کامل در ارتباط است، بنابراین فنگ شویی خوب با شانس خوب همراه است و برعکس، فنگ شویی بد به معنی شانس بد است. در این مقاله از بخش روانشناسی دکتر سلام، به بررسی اصول اولیه فنگ شویی از زبان متخصصان فنگ شویی می پردازیم و به شما آموزش می دهیم که فنگ شویی چیست ؟


اصول اولیه فنگ شویی چیست

فنگ شویی چیست؟ بعضی از عناصر فنگ شویی حداقل ۶۰۰۰ سال قدمت دارند و شامل عناصر شاخه ‌های مختلف مطالعه علمی از جمله فیزیک، فلسفه، نجوم و طالع ‌بینی است. این دقیقا مربوط به دیدگاه و درک طبیعت است، به ویژه اینکه زمین زنده است و با چی یا انرژی پر شده است.


فنگ شویی گاهی به عنوان هنر جایابی معرفی می شود و اینکه چطور قرارگیری خود و اشیا درون یک فضا بر زندگی شما در حوزه‌ های مختلف تاثیر می ‌گذارد. فنگ شویی یک مجموعه پیچیده از دانش است که به شما یاد می‌ دهد که چگونه با انرژی ‌های موجود در هر فضایی تعادل و هماهنگی برقرار کنید، از خانه گرفته تا دفتر کار و باغتان؛ و هدف آن، تضمین ثروت زیاد برای افرادی است که در هر فضایی زندگی می کنند. اما فنگ شویی، که در جامعه علمی به عنوان یک شبه علم در نظر گرفته می‌ شود، تاثیر زیادی بر زیبایی‌ شناسی طراحی داخلی و چیدمان معماری زندگی و فضاهای کاری در شرق و به تازگی در فرهنگ‌ های غربی داشته ‌است.

از آنجا که شانس خوب در بسیاری از اشکال، از جمله سلامتی بیشتر، موفقیت شغلی و یا رسیدن به زندگی عاشقانه، نمود پیدا می کند، این تمرین شامل نکات دقیق تری برای هر بخش از زندگی شما است. ابزارهای اصلی مورد استفاده در تجزیه و تحلیل فنگ شویی هر فضایی، جهت یابی فنگ شویی و باگوآ است.

دو اصل ابتدایی فنگ شویی چیست

مفاهیمی که بین فنگ شویی و تائوئیسم به اشتراک گذاشته شده ‌اند شامل یین و یانگ هستند (قطب ‌های مخالفی که نمی ‌توانند بدون وجود یکدیگر و تئوری پنج عنصر وجود داشته باشند.). اینها اصول اولیه فنگ شویی هستند.

فنگ‌ شویی چیست؟

یین و یانگ

هسته اصلی نظریه تائوئیسم یین و یانگ بر این عقیده است که تعادل مادینه (یین) و مردانه (یانگ) برای حفظ جریان خوب چی و یک زندگی موفق ضروری است.

در تائوئیست و فنگ شویی، یین و یانگ قطب ‌های مخالفی هستند که به یکدیگر وابسته هستند و باید همیشه در تعادل باشند. اصل دوگانه (این ایده که همه چیز ترکیبی از دو چیز است) ریشه در نظریه یین و یانگ دارد. در حالی که بسیاری از فلسفه های معنوی دیگر نیز به دو قطب مخالف، مانند خوب در مقابل بد، اعتقاد دارند. از سوی دیگر، سیستم تائوئیست چین بر این باور است که تعادل بین قطبین، حالت مطلوب است و ناهماهنگی زمانی اتفاق می ‌افتد که یک اصل بر دیگری برتری دارد.


[ بازدید : 273 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ جمعه 3 اسفند 1397 ] [ 20:37 ] [ یحیی صدیقی ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]