اهرام سه گانه مصر


اهرام سه گانه مصر پر از سؤال هاي شگفت انگيز بدون پاسخ است

در اين گزارش از عجايب متداول و معمولي اهرام صحبت نمي کنيم بلکه مي خواهيم شما را با تأثيرات اسرارآميز و مرموز اهرام آشنا کنيم؛

تأثيرات عجيبي که هنوز جواب قانع کننده اي براي آنها پيدا نشده است.

با اين حال دانشمندان کشف کرده اند که هر هرم در ايجاد نيروهاي اعجاب انگيز هرم هاي اطراف خود نقش مؤثر و انکار ناشدني دارد و باعث مي شود

اسرار اهرام ثلاثه همچنان ناشناخته بمانند؛اسراري که خيلي ها با شنيدنش شگفت زده مي شوند و اين سؤال در ذهنشان به وجود مي آيد که واقعاً چطور چيزي ممکن است؟!


با اينکه دانشمندان در قرن 21 مدعي هستند از نظر علمي به پيشرفت هاي بسيار خوبي رسيده اند اما هنوز در بيان حقيقت و کشف رازهاي ناشناخته اهرام سه گانه مصر ناتوانند و از چگونگي ساخت اهرام بي خبرند.« واقعاً در اهرام چه نيروهاي فيزيکي و يا چه انرژي هايي وجود دارد که از فاسد شدن غذاها جلوگيري مي کنند؟»و يا «چرا آب آلوده اي که داراي ميکروب هاي گوناگون است وقتي در اهرام قرار مي گيرد، به آبي سالم و گوارا تبديل مي شود؟»جواب اين سؤال ها و بسياري سؤال هاي ديگر هنوز مشخص نيست.
هنوز کسي نمي داند که آيا مصري ها از نظر علمي به چنان پيشرفتي رسيده بودند که با ساخت اهرام در ابعاد مشخص در حقيقت مکان شگفت انگيزي از نظر انرژي به وجود آورده اند که باعث رشد سريع تر گياهان يا جلا يافتن فلزات زنگ زده و تيزشدن شمشيرها مي شود؟ آرامش رواني و درمان امراض را چطور مي توانيم به پيشرفت علمي اين انسان ها که سال هاي سال پيش زندگي مي کردند نسبت بدهيم؟ جواب اين سؤال ها هم هنوز مشخص نشده است.
آزمايشات علمي نشان داده است که اجسامي که به شکل سه گوش يا هرمي ساخته مي شوند در جلوگيري از فاسد شدن ماده هايي که در درون آنها قرار مي گيرند نقش مؤثري دارند.
اين قضيه براي اولين بار زماني مورد توجه قرار گرفت که مشاهده شد اجسادي که در اهرام ثلاثه قرار دارند، خيلي ديرتر از اجساد در فضاهاي ديگر تجزيه مي شوند.
اين مسئله باعث شد که دانشمندان زيادي به دنبال دلايل علمي اين قضيه بگردند که سرانجام بعد از انجام آزمايش هاي متعدد، همه آنها به اين نتيجه رسيدند که « هرمي» ساخته شدن اين بناي تاريخي دليل اصلي آن است.

همين جا بود که دانشمندان به يک سؤال بدون جواب ديگر رسيدند؛اينکه در دوران باستان، مصري ها چطور به اين قضيه پي برده بودند و اينکه آيا هرمي ساخته شدن اهرام بر حسب اتفاق بوده است يا اينکه مصريان باستان با آگاهي از اين قضيه اقدام به ساختن آنها کرده بودند؟
1)سکه و جواهراتي که اکسيد شده و زنگ زده اند، بعد از آنکه براي مدتي در داخل هرم قرار مي گيرند،جلا داده مي شوند؛ طوري که انگار از نو ساخته شده اند.
2)تيغ هاي اصلاح که مورد استفاده قرار گرفته و کند شده اند و يا شمشيرها و چاقوها، وقتي که در هرم قرار داده مي شوند، خود به خود تيز مي شوند، به اين ترتيب يک تيغ اصلاح تا 200 مرتبه مي تواند مورد استفاده قرار بگيرد.
3)«شير» يکي از آن ماده هاي غذايي اي است که اگر در درون اهرام ثلاثه قرار بگيرد هيچ وقت فاسد نمي شود، در حقيقت زماني که شير در اين مکان قرار مي گيرد بعد از مدتي خود به خود شروع به بستن لايه هايي مي کند و در نهايت به ماست تبديل مي شود.
4)دانشمندان با بررسي و تحقيق به اين نتيجه رسيدند که گوشت و تخم مرغ هم هيچ وقت در اهرام فاسد نمي شوند.
5) گل ها مدت زمان زيادي شادابي و حالت اوليه خود را حفظ مي کنند.در واقع مدت بيشتري را زنده مي مانند.اما نکته جالب اينجاست که بعد از خشک شدن هم شکل و رنگ اوليه خود را نگه مي دارند،به طوري که اگر کسي به دقت آنها را وارسي و نگاه نکند، متوجه نمي شود که آنها خشک شده اند.
6)اگر دو گياه مشابه را انتخاب کرده و يکي ازآنهارا دراهرام و ديگري را در خارج از اين منطقه قرار بدهيم،مي بينيم گياهي که در هرم قرار گرفته خيلي سريع تر رشد مي کند و از نمونه مشابه خود در خارج هرم سر حال تر و سالم تر است.
7)اگر آبي را که گل آلود است براي مدتي در اهرام قرار دهيم خواهيم ديد که بعد از گذشت چند روز پا ک و تصفيه و از نظر کيفيت هم گوارا مي شود.
8)افرادي که به درد دندان،سر دردهاي ميگرني و حتي درد مفاصل و رماتيسم مبتلا هستند اگر مدتي درون هرم بمانند، دردشان کمتر مي شود و اگر اين کار را چند مرتبه تکرار کنند، بيماريشان به کلي درمان مي شود.درحقيقت تأثير اين کار در جريان معالجه کاملاً ثابت شده است. همين طور اگر قسمتي از بدن يک نفر زخم هاي شديدي داشته باشد و اين فرد هم مدتي درون اهرام بماند زخم هايش به سرعت شروع به بهبود يافتن مي کنند.دانشمندان با بررسي روي اين پديده ها به اين نتيجه رسيده اند که روند بهبودي زخم و جايگزين شدن سلول هاي جديد و سالم با سلول هاي آسيب ديده در اين مکان سرعت مي گيرد و افراد بيمار خيلي زودتر از حالت عادي سلامتشان را به دست مي آورند.
9)دانشمندان و محققان بر اين باورند که نشستن در اهرام باعث ايجاد آرامش ذهني و رواني در افراد مي شود و در حقيقت اهرام مکان بسيار مناسبي براي تفکر و يا حتي تمرينات تمرکزي هستند و باعث افزايش توانايي هاي ذهني و رواني مانند تله پاتي مي شوند.
10)اگر آب را براي مدتي در اهرام نگه داريم مي بينيم که مولکول هاي آن از حالت معمولي خارج مي شود و ساختار شيميايي خاصي به خود مي گيرند.اين آب خواص خود را تا 24 ساعت نگه مي دارد.اين خواص طي آزمايشات مختلفي که دانشمندان و محققان روي انسان هاي مختلف انجام داده اند، به دست آمده است:
الف) آزمايشات مختلف نشان داده است افرادي که از آب هاي تصفيه شده درون اهرام مي خورند سر حال تر و سالم تر از بقيه هستند و در طول روز با انرژي بيش از حدي کارهايشان را انجام مي دهند.درست مثل اينکه يک انرژي عجيب از اين طريق به بدنشان رسيده باشد!
ب) اگر محل زخم هاي روي بدن و يا سوختگي ها و دمل ها و ورم هاي چرکي را با آب درون اهرام شست و شو دهيم مي بينيم که اين زخم ها به مراتب سريع تر و طبيعي تر از شرايط يکسان در خارج از اهرام بهبود پيدا مي کنند.( يعني به جز حضور در اهرام، آبي که در اين مکان مانده باشد هم خاصيت درمانگري پيدا مي کند)
پ) آبياري گياهان با آبي که درون اهرام بوده، باعث مي شود تا اين گياهان نسبت به نوع مشابه خود که با آب ديگري آبياري شده اند بسيار سريع تر رشد کنند و حتي سرحال تر باشند. همچنين آزمايش ها نشان داده اند که اگر گياهي را که نزديک به مرگ و خشک شدن است با آب درون اهرام آبياري کنند، آن گياه دوباره حالت عادي و سلامت خود را پيدا مي کند. در حقيقت يک گياه پژمرده در اين مکان جادويي از مرگ قريب الوقوع نجات مي يابد.
ت) يکي ديگر از خواص باور نکردني اين آب ها که مورد توجه متخصصان پوست هم قرار گرفته اين است که اگر براي مدت زمان کوتاهي، صورت خود را با اين آب بشوييم، پوستمان جوان تر و شاداب تر مي شود.


[ بازدید : 201 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ پنجشنبه 12 فروردين 1395 ] [ 15:05 ] [ یحیی صدیقی ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]